tirsdag 1. september 2015

Diy oppslagstavle

Anna ønsker å lage en personlig oppslagstavle til Clara, og hun har derfor funnet frem lerret, maling og garn. Det er ikke vanskelig å lage en oppslagstavle. Se hvor enkelt det er på sostrenegrene. Enkle guider til kreative prosjekter for både store og . Etter noen etterspørsler fra dere lesere, så har jeg laget en bilde toutural av hvordan jeg lager disse tavlene.


En kul oppslagstavle og blyantholder er alt som skal til for å gjøre hjemmekontoret og.

DIY -ideer som gjør hjemmekontoret personlig. DIY - oppslagstavle av naboens gamle gardiner. This Pin was discovered by Kristin Storeide. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det, så jeg kaller det en oppslagstavle , haha. Supergøy å lage, og ikke minst syns jeg den ble kjempefin! Slik lager du en oppslagstavle.


En plate, litt stoff og noen bånd er alt du trenger.

PRAKTISK: Heng lapper og ting du liker på tavlen. Mangler: diy oppslagstavle nettbutikk korktavle biltema korktavle stor oppslagstavle ikea korktavle vegg Folk søker også etter DIY OPPSLAGSTAVLE - The Holms liakerholm. Når vi pusset opp kjøkkenet så fikk jeg lyst på en oppslagstavle, men som vanlig finner jeg ikke det jeg ser for meg i . Sidan sist har me flytta frå 3-roms til rekkehus og det er fantastisk å ha bedre plass. Etter et lite opphold er Studio Mag i hyllene igjen.


I denne utgaven har jeg laget fire saker. DIY -saken med oppslagstavlene laget jeg sammen . Jeg kom til å tenke på verdens letteste DIY , som jeg så på bloggen til IKEA. DIY INTERIØRTIPS Mal enkel oppslagstavle med tavlemaling. Håper dere nyyyter firdagen. Jeg og C har innedag i dag, og P er på golfbanen.


Formen til C er egentlig . Oppslagstavle til barnerommet- DIY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.