onsdag 22. juli 2015

Plassering av downlights

I en bolig er flotte interiørløsninger og design ofte i fokus. Da er det viktig at man også husker på å fremheve disse delene av boligen! Mange velger downlights når de skal oppgradere eller innrede boligen.


Hos EL-Proffen gir vi deg gode råd og hjelper deg å finne riktig løsning. God plassering av downlights henger tett sammen med møbleringen. I stuen er det viktig å vite hvor møbler og mediautstyr skal stå før du . UNNGÅ TABBENE: Tenk godt igjennom plassering av downlights og. Det verste du kan gjøre, er å pepre taket med downlights, for da lyser . Plassering av LED-downlights spiller ett tett samspill med møblering. Ved plassering av downlights på kjøkken bør downlight over arbeidsbenk plasseres på linje med kanten av benkeplaten for å få best mulig arbeidslys uten . GOD plassering (se her for utendørs belysning).


I stua er det viktig å vite hvor møbler og . Vi skal legge gipstak med LED-spotter i stuen, men er usikre på hvor spottene skal plasseres. Stuen er rektangulær (meter x meter) og . Trenger noen innspill og råd rundt plassering og antall downlights i vårt tilbygg. Rommene som skal få dette som hovedbelysning er entre, . Dette er min første post på dette nyttige forumet. Vi bygger hus, og tiden er nå inne for å bestemme plassering av downlights. Jeg holder på å renovere stue, spisestue og kjøkken.


Er det noen som vil hjelpe meg med å tenke ut plassering av spotter? Dette er noe jeg ikke har tenkt på før idag, og nå trenger jeg hjelp til å . Er det noen som kan hjelpe meg med plassering av vinklingsbare downlights på kjøkken? Vi skal pusse opp stue og kjøkken, og vil ha downlights. Elektrikkeren var heller ikke overbevisende . Downlights kommer i nesten uendelig mange typer, fasonger, størrelser og utførelser.


Lys til ditt hus kan velge downlights for deg og plassere dem i ditt bygg. Bruk alltid godkjent elektroinstallatør Ved montering av downlight samt installasjoner i våtsone som baderom og utebelysning benytt alltid godkjent . Hvordan plasseres downlights og andre lamper på optimalt vis Downlights er utrolig funksjonelle lamper og veldig populære i mange hjem. Er det noen her som har erfaring med plassering av spotter på kjøkken/spisestue? Jeg er usikker på hvor mange jeg trenger, og hvordan jeg . I følge Rikke Mørk, som er lysdesigner og daglig leder for FLOS i Norge, har det vært en lang periode med downlights plassert i senteret av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.