mandag 29. juni 2015

Polering av betong

Betong ,Epoxy og avretting. Denne uken har eg dreve med polering av gulv og Holder på og polere opp ett gulv vi har støpt på en skole utenfor . Derfor søker jeg beste tips for hva utstyr jeg trenger for å polere. Jeg har forøvrig vinkelsliper, og lurer på hvilken type flapdisc jeg kan polere.


Broderen har benkeplate i betong på kjøkkenet sitt som han har laget. Hva vil dere anbefale om jeg skal polere opp betongen i garasjen?

Tilgjengelig moderne slipeutstyr gjør at slipte betong i dag er mer aktuelt enn noen gang. Etter dypslipingen utfører man vanligvis en porefylling før polering. Ved betongsliping eller annen behandling av betonggulv åpner det seg muligheter for å lage vakre gulv av betongen. Vi har slipt og polert for mange kunder i . Prosessen består av grovsliping, foredling, impregnering og polering. Ta gjerne kontakt for betongsliping, polering eller fresing av betong i dag . Här visar vi vårt nytt system för polering av betonggolv utan att använda kemi eller stora slipmaskiner.


Sliping og polering kan gjøre betonggulvet som nytt. Les mer om prosessen og våre tjenester her.

Nye teknikker gjør at betong kan være et lekkert alternativ. Hvordan støpe benkeplate i betong. Sett ditt personlig uttrykk på kjøkkenet eller badet. Gulvtec tilbyr betongsliping og polering av betong i Bergen. Gulvtec opererer innen betongsliping i Bergen og omegn.


Metoden bearbeider overflaten maskinelt og avvikler det øverste sjiktet av sementslam . Læring grunnleggende betong polering metoder kan hjelpe huseiere fortelle forskjellen mellom en godt polert overflate, og en som ikke var polert skikkelig. Det er flere måter å endre fargeuttrykket til betongen på. Renovering gamle og ujevne gulv. Perfekt for gravmonumenter.


Skive er nesten umulig å slite ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.