onsdag 24. juni 2015

Ikea badevekt

Hos oss finner du modeller som veier deg i kilo, pund eller stones. IKEA - SALTVIKEN, Personvekt, Stillbar mellom kg, pund og stone. Er det noen flere her som er eier av en ikea - vekt ? Jeg kjøpte min i fjor, den er ganske liten og var heller ikke så dyr. Den vet jeg ikke om den . Baderomsvekt - Kosthol trening og sport innlegg 2. Badevekt - Kropp og helse innlegg 20. God og billig badevekt ? Forbruker, jus og økonomi innlegg 30.


Flere resultater fra forum. Hjem › Hjem › Kropp og velvære Bufret Klassisk vekt til badet. Mekanisk - her trenger. BMI- vekt som hjelper deg med å holde kontroll. Kan gå på ganger og få samme resultat.


Karbojunkie innlegg 15. Hva slags vekt har dere? Roede-klubben › Åpent forum Bufret 12. Heter Saltviken til kr 16-. Vet ikke helt, men hadde nok prøvd litt slike plasser.


Får fint en badevekt ned i 1kroner. Kan noen anbefale meg en nøyaktig badevekt. Etter forrige ukes opptur med en vektnedgang på kilo var jeg mer enn forberedt på at vektnålen stod helt i ro denne uken. Forslag til badevekt som er stabil? Digital badevekt - Ernæring og vektmestring innlegg 23.


Hvor mye koster en badevekt ? De har badevekt på IKEA og Clas Ohlson! Vi har en fra sistnevnte, og plutselig en dag hadde jeg gått ned kilo, på noen timer. Ikea badevekt fra FINN.


Gir likevel to stjerner . En vanlig badevekt viser ikke lenger bare hvor mye du veier. Mange av produktene som selges i butikkene i dag forteller også hva kroppen din .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.