fredag 8. mai 2015

Kaninbur ute tegninger

Kaniner liker å være ute i sommerhalvåret, men det er viktig å tilby dem. Det er vanlig å bruke ferdige hundegårdelementer når man . Er det noen som har tegninger til et kaninbur ?

Lag i stedet et kaninbur selv – i passe stor størrelse – til en billig penge. Mangler du plass til å tørke klær, kan du lage et utendørs tørkestativ som henger . Pappa har sagt seg villig til å bygge kaninbur ute i hagen til kaninene. Kanskje noen har forslag på tegninger til buret å?

BufretMed en slik tegning startet burbyggeprosjektet mitt, og jeg brukte tegningen for å legge. De fleste kaniner, enten de står ute eller inne, storkoser seg når de får . Noen som har en god oppskrift på et utendørs kaninbur? Lagde tegningene selv og buret skal ha god nok plass til at jeg kommer inn ;) .

Beklageligvis har jeg v ret n dt til at tage en pause med kaninburene i r, grundet rygproblemer. Har man en egnet plass til det, er en lufteg rd en . Kaninbur til utebruk - Kjledyr - Kvinneguiden Forum. I løpet av høst og vinter skal vi bygge vårt eget kaninbur og det blir da et . Vi har ogsa fatt to kaniner i barnehagen som bor i et kjempeflott kaninbur i hagen.


Tenkt å bygge meg nytt kaninbur til enslig kanin. Jeg lurer pa om noen kan hjelpe meg a finne sider med tegninger for utendors kaninburene? Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus har fått et nytt og flott kaninhus til å ha i en av utegårdene.


Selve gården er en typisk hundegår hvor det . Posted in Ymse innlegg, tagged kanin+inngjerding, kanin+ute, kaningår. Posted in Kaninens bolig, tagged kaninbur, kaninhus, løpegår luftegård on . Så det går an å vær ute å jobbe, selv om jeg helst vil ha sol, men alt er. Vil gjerne legge til at jeg laget kaninbur på samme lest(altså en pall).


Og monterte i tillegg to akslinger under pallen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.