tirsdag 21. april 2015

Hva tjener en blogger

De tjener millioner av kroner på at akkurat du klikker deg inn på bloggen. Sophie Elise Isachsen (22) som tronet øverst på blogg -listen med en solid inntekt på over millioner kroner. Har tre ansatte som jobber med bloggen.


BLOGGSTJERNE: Isabella Löwengrip tjener millioner på bloggen hvert år. AMPERT: år gamle Christer får sjokk når han får vite hva bilen er solgt . Fredag kom skattelistene, og da tok vi også en titt på hva de tjener.

Jeg ser ikke poenget med at man skal se hva folk tjener. Ifølge eksperter VG har snakket med tjener en rekke norske bloggere gode penger på annonser og lenker du som leser ser på hjemmesidene . Se hvor enkelt det kan være å tjene penger på din blogg. I denne artikkelen går vi i gjennom hva som skal til for å bli en suksessfull blogger. De blogger om hverdagsliv, sminke hår, barn, psykisk helse, mat og kaker - og leserne elsker det, skal vi tro årets. De får altså lønn av dem så derfor KAN sophie elise blogge å leve.


De som lurer på hva sophie tjener penger på, så har noen adds på . Det finnes flere måter å tjene penger på å blogge.

Hva bør jeg tenke på når jeg skriver innlegg med reklame i? Det er mulig å tjene store penger på å drive egen blogg. Hva gjelder inntekt havner imidlertid Westby et stykke ned på lista. Norges største bloggere tjener millioner.


Nå begynner også formuene å bygge seg opp. Det har den siste tiden blitt mye fokus i bloggnorge på å tjene penger på bloggen sin. Les om forskjellige måter du kan tjene penger på bloggen din, og hvilken jeg mener du. Og kanskje enda viktigere, hva jeg ikke skal gjøre.


SIDE2): Det er ingen tvil om at det er mye penger i blogg. Jeg har ikke så veldig lyst til å si hva jeg tjener eller har tjent. Hvordan man får inntekter er et kapittel i seg selv, men vi skal i det minste prøve å få med det viktigste her.


Norske bloggere tjener fett på bloggene sine. Slik tjener unge jenter tusenvis av kroner på å blogge. Hva er unge jenters motivasjon for å dele livet sitt med ukjente mennesker over hele . Populære bloggere i Norge kan tjene inn et par månedslønner på å skrive bare.


Hva tjener norske toppbloggere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.