onsdag 28. juli 2021

Vaskerom interiør

En ørliten utvidelse av roterommet og en oppdatering av interiøret - vips var det. Gjør vaskerommet til et drømmerom å være på, og sørg for å holde det rent og . I utgangspunktet er ikke vaskerommet det man legger flest ressurser i, men drømmene om det perfekte arbeidsrommet lever nok i .

Vi pusset opp et vaskerom med enkle grep og rommet ble forvandlet fra en lite. Veggene i rommet malt med Butinox interiør i fargen 5836 . Den som er så heldig å ha plass til et vaskerom vil gjerne ha det både praktisk og pent, forståelig nok :) I dette innlegget viser jeg noen . Finn og lagre ideer om Vaskerom på Pinterest, verdens idékatalog.

Men på et vaskerom kan man til enhver tid ha ting man trenger for å vaske og rengjøre hus og hjem. Et vaskerom kan være så mangt - alt fra et lite hjørne av badet til et eget stort rom. IFI - Informasjonskontoret for farge og interiør . Norges mest inspirerende interiørbutikk i over år. Stedet interiørstylistene hendvender seg for inspirasjon.


Noen som har linker til pynt og nips for skummelt/trist vaskerom i kjelleren? Hva slags belysning ville dere gått for på et vaskerom?

Vaskerommet er et av de travleste rommene i hjemmet. Interiør Bolig - Din kjøkken leverandør i Sandefjord. Da har jeg vært ute å handlet litt på nettet igjen, men denne gangen ble det brukt nyttig og på noe vi må ha til vi flytter hjem.


Jeg må atter en gang beklage for sent innlegg. Unskyldningen nå er at på fredag da dette innlegget egentlig skulle ut, hadde jeg tantegutten min på . Bli med i trekningen om gavekort på 50-. Denne huseieren har egen blogg ÅPENT HUS og jeg har fått låne ferdig-bildene derfra. Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre.


En venninne har sånn fænsy interiørblogg, og her er vaskerommet hennes, som jeg er . Vaskerommet vårt har en enkel trebenk og hyller med forheng! Interiørdesign: Fra trist potetkjeller til lyst vaskerom. På lavt budsjett ble vår ekstremt stygge kjeller omgjort til vaskerommet jeg alltid har ønsket .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.