onsdag 7. april 2021

Små turer er også store

For dager siden - For barnetøy er det ingen plagg som er så populære som regntøyet Vestland. For noen år siden flyttet jeg med familien ut av sentrum, og vi var heldige å få et hus like ved markagrensa. View all of Stormberg: Små turer er også store's Presentations.

Alle som går turer, lang eller kort vet at det bidrar til økt livskvalitet. Ofte føler jeg at selv en liten tur demper stress og bekymringer og humøret . Det handler ikke om hvor fort du går, eller hvor langt du kommer. Jeg må bli flinkere til å minne meg selv på at man ikke trenger å reise land og strand rundt .

Stormberg lanserer minifilmer med turtips. Vettene tok lunsjen i grillhytta og klatreturen i den store bjerka som har velta - rett. I går hadde jeg en rulleøkt med et par andre, og føler jeg holder det greit vedlike.


Vi sier med Stormberg: Små turer er også store. Så hvorfor gå over bekken etter vann, når Randesundsskauen ligger like i nærheten.

Og med Stormbergs motto om at små turer også er store så pakket vi sekken og satte kursen rett mot lysløypa. Så langt i vinter er det kun fjellskiene som har fått luftet seg mellom periodene med monsterfrost og kraftige snøfall, med små turer kun i det . Mens jeg sitter å drikker morgenkaffen min og hører på Reodors´s Ballade av Sigmund Groven. Blir jeg alltid litt filosofisk og tankefull mens jeg . Målet med spillet er å klare å fange disse små monsterne ved hjelp av baller, eller.


Gleden er også stor når man vitner lille Mathias på fem år, og bestefar . Gavekort: Små turer Er også store (Risor, Norge) (Stromberg) Col:NO-Str-001. Bare på Colnect kan du få automatisk kobling . Olsen som påpeker at små turer også er store. Det gjør også Eivind Eidslott i boka Fjellbarna, som ble kåret til årets . Små turer kan også inneholde store opplevelser. En ting er de store turene, over flere dager med lang planlegging.


Turbeskrivelser av fjellturer på Sunnmøre, men også fra Romsdal, og nordlige deler av Sogn og Fjordane. SMÅ TURER ER OGSÅ STORE Stormberg ble etablert i 199 og har siden fått en fantastisk mottagelse over hele landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.