torsdag 8. oktober 2020

Plantasjen fuglemater

Skål i bunn som samler opp avfall fra å falle på . Fuglemateren må være enkel å fylle på og å henge opp, også når det er 10. Et annet tips er solsikkefrø uten skall, fåes på Plantasjen i spann.

Her finner du forklaringer for et enkelt trehus, her ser du bilder av en stor fuglemater, eller du kan lage til et . Jeg har kjøpt mine frø på Plantasjen og på Mega. Etter mange år som fuglemater, har jeg notert meg endel som funker og som ikke funker; . Logg deg inn eller opprett en konto for å se mer fra Plantasjen på Facebook.

Jeg kjøpte 1meiseboller hos plantasjen, og de har vært lite populære. Hvis du har katt må du henge fuglematen slik at det er oversiktlig og fritt rundt maten. Dvs ingen busker eller objekter som en katt kan ligge og lure bak for å . Jeg kjøpte ny fuglemater i forrige uke på Plantasjen. Jeg kjøpte et stativ med tre armer på på Plantasjen.


Jeg mater fuglene hele året og da den ene fuglemateren gikk istykker dro jeg på Plantasjen og kjøpte denne fine gule her. Vi gikk fra at fuglematen vanligvis besto av diverse matrester fra husholdningen, til at man begynte å kjøpe spesialisert fuglemat i butikken.

Jeg lager stort sett all maten på foringen selv. Kjøper solsikkefrå i store sekker (kg) og bøtte med jordnøtter (ca 5kg) fra f. Ellers har jeg stående ca kg med villfuglfrøblanding fra Plantasjen. Plantasjen Drotningsvik er en butikk for deg som liker blomster og planter.


Plantasjen Bergen - Drotningsvik, telefonnummer: 55155350 . De hadde også godt utvalg av ulike fuglematere og fuglebrett på Plantasjen. Vi kjøpte en fuglemater med store åpninger som er laget spesielt . Mannen maler utvendig mens jeg har vært en tur på plantasjen før seinvakt. For en tid tilbake bestilte jeg denne fuglemateren på nettet. En snygg och praktisk fågelmatare som är . Etter treninga så kjørte vi en tur til Jula, Jysk og Plantasjen Vi fikk i maling til utemøblene. Stig fant en ny fuglemater, to etager på den her :0).


Fuglehus - arbeidsplass, benk, blomsterkasse, butikk, eplekasse, fuglehus, fuglemater, grovsømavdeling, humlekasse, insektshotell - Finn firmaer, adresser, . Også henger du bare fuglemateren på denne. Vi har kjøpt fuglemater som skal festes rett på vinduet. Så i dag tok jeg lille K i vogna og satte kursen for Plantasjen for å kjøpe fuglemater.


Vi satte opp en fuglemater i hagen sist vinter, og den har blitt ekstremt. Vi har kjøpt store bøtter med nøtter og solsikkefrø på Plantasjen, men .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.