tirsdag 13. oktober 2020

Kjøpe vibrator

Hvilken vibrator anbefaler dere? Kjøp av vibrator innlegg 12. Kjøpe vibrator innlegg 3. Flere resultater fra forum. Vibrator - Velg riktig vibrator - KK.

Endelig bygget opp nok mot til å kjøpe deg en vibrator ? Hvis du skal kjøpe deg et sexleketøy for første gang, vil jeg anbefale at du starter med en liten klitorisvibrator, sier hun. Er du litt bevandret kjenner. Synes du tanken på gå inn i en butikk og slenge en vibrator på disken er altfor flaut, finnes det utallige diskrete muligheter på nett.


Det er også lenge siden . Skal en kjøpe noe på ne. Unnskyld meg men jeg ser på innleggene og må bare forsvare HI litt her Dette er latterlig. Hva er problemet om en jente på tretten år har en dildo eller.

Hva med å kjøpe en rein vibrator ? Jeg kjøpte en Hitachi Magic Wand til min utkårede og det var stor suksess. Denne markedsføres som en massasjestav ( yeah, right). Fikk den for under 200kr på Ebay.


Siden kronekursen har stupt er det kanskje litt dyrere nå. Denne leveres med amerikansk kontakt så du . KONDOMERIET (Nettavisen): Rød løper, julemusikk, glinsende stjerner i taket - og en ti kilo tung løsvagina. En fersk undersøkelse Norstat har gjennomført for Kondomeriet, viser at hver tredje nordmann eier en vibrator.


Kjersti: De som har lyst, bør kjøpe eller få noen de stoler på til å kjøpe det som en presang om man ikke tør handle selv. Om man ikke ser poenget, eller rett og slett ikke har lyst på sexleketøy, er det ingen som skal presses til å handle. Men nesten alle som har prøvd en vibrator eller klitorisstimulator, . Stort utvalg til lave priser.


Billig frakt og hurtig levering i diskré emballasje. Fra de enkleste typer vibrator , til de svært avanserte vibratorene som noen ganger omtales som orgasmemaskiner. Om nordmenn kjøper sexleketøy?


Ja, det skal vi love dere! Fra vibrator til penisring: dette er trendene sexleketøybutikkene i Trondheim ser i sommer.

I motsetning til hva mange menn tror, ønsker ikke kvinnene de største vibratorene når de får velge selv. Når kvinnene handler er det imidlertid de mindre vibratorene som er mest populære. Nå får dere mulighet for gode vibrasjoner i Brønnøysund og, sier RFSU. Foto: Kathrine Haugen). Nytt produkt: Good vibrations heter pakken som snart kommer i dagligvarehandelen.


Noen som har prøvd denne? Gi meg en tilbakemelding, please. Har dere andre typer, så vil jeg gjerne høre om de.


Pakken kommer i en anonym boks, og navnet kondomeriet kommer hverken opp på pakken eller på SMSen om noen skulle kvie seg for å kjøpe. Driver å skal kjøpe meg min første vibrator (hihi). Har sett på mange interessante på kondomeriet.


Har tenkt litt på den vanlige Mr. Rabbit, men er veldig usikker. Vil jo ha noe som funker bra! Så ja, noen som har erfaringer å dele? Hvor kan jeg få kjøpt meg vibrator.


Heller noe som vibrerer like mye. Jeg har vibrerende tannbørste men jeg syns ikke den vibrerer så bra heller så fort liksom. Sitter i kanskje timer å onanerer.


Men jeg vil ha noe som vibrerer mere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.