tirsdag 21. juli 2020

Søknad til lærlingplass

Med dette søker jeg om lærlingplass hos Lilleby elektro. Jeg er opprinnelig fra Polen, men kom til Norge da jeg. Så bra at du er i gang med å skrive søknad for å få lærlingplass!

Som regel leverer man både en søknad og en CV ti. Når du skal skrive søknaden, går du frem på samme måte som når du skriver en vanlig. Jeg er ferlig med vgEl energi i yrkeskolen.


Nå skal jeg skriver en Søknad for lærlingplass.

Når du skriver en søknad med vedlagt CV, skal søknadsbrevet være kort og mer personlig. Hei, har ingen som kan se over søknaden min, har hatt utplassering, og nå har jeg fri fra skolen på grunn av at vi ikke kom opp i eksamen og . En søknad skal gi et bilde av dine personlige og sosiale ferdigheter og din motivasjon for stillingen. Ikke skriv samme søknad til flere stillinger . Jeg er en ungdom som har interesse i databehandling og kontorarbeid. Selv om du søker læreplass på annen måte, må du alltid søke om formidling til læreplass via vigo.


Føler jeg er for sent ute nå Når pleier de å bestemme seg for hvem de vil ha?

Lærerikt, lønnsomt og smart å bli lærling! Det er mange gode grunner til å starte en yrkeskarriere som lærling hos oss. Følg denne Instruksjon på denne nettsiden for søking av lærlingplass.


Opplæringskontoret kan hjelpe deg når du skal søke læreplass! Medlemsbedriftene bestemmer selv hvem de ønsker å ta inn som lærling. Som lærling kan du ha rett til både stipend og lån fra Lånekassen i måneder per skoleår. Du må vente med å søke til lærekontrakten din er . Som hovedregel må du registrere søknaden innen 1. Søker du på særskilte vilkår er fristen 1. Det er lurt å sende egne søknader til bedrifter som du kan tenke deg å bli lærling eller lærekandidat i. Den informasjonen fylkeskommunen sender til bedriften .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.