torsdag 2. juli 2020

Kjøpe glassplate

Trenger en glassplate, 215mm x 204mm (-mm tykk). Er det noen steder i Bergen eller på nettet der man kan kjøpe slike glassplater med . Glassmester tilbyr et bredt spekter av glassplater tilskjært etter kundens egne mål til; glassbord eller som beskyttende glassplate opp¨å eksisterende bord osv.

Jeg har en glassplate som har gått i stykker. Hvor bør jeg gå hvis jeg skal få tak i en plate i samme størrelse og form? Beskytter mot vann og fettsprut på ditt kjøkken!


Glassplate - glassplate, glass, glassmester, isolerglass, speil, glassplater, glassrekkverk, vindu, glassdører, glassvegger - Finn firmaer, adresser, telefonnumre.

Hvor kjøpe glassplate i custom størrelse – Norsk Freakforum Hvor kjøpe glassplate i custom størrelse DIY … Pris varierer fra leverandør til leverandør og er . Hva er deres erfaringer med bord med glassplate? Jeg erger meg over borde å vil egentlig kjøpe nytt å vi har bare hatt det i 5år. Glassplater etter mål: Leveringstid uker. Jeg er usikker på hvordan jeg skal ha det på toppen, og jeg har sett noen har glassplater. Noen som vet hvor man kan bestille glassplate - litt billigere enn hos glassmesteren.


Han hadde kjøpt ca bord til en femtlapp for stykket. Søkte på glassplate for å se om de hadde noe og fikk opp disse:. Klar, herdet glassplate med fine festebolter får man også kjøpt på maxbo.

Jeg lurer på hvor jeg kan få kjøpt glassplate til et lite hagebord? Har sjekket ikea, men de har ikke små nok. Er det noen som kan hjelpe meg med bilde av en slik glassplate? For glassplata var såpass dyr at jeg ikke tør å kjøpe en ny i tilfelle det . Uff, i dag skulle jeg kjøpe et liatorp-bord fra en fyr via finn. Da vi skulle flytte glassplaten til slutt, nærmest eksploderte den mellom hendene . Trenger en glassplate, 215mm x 204mm (-mm tykk).


Er det noen steder i Bergen eller på nettet der man kan kjøpe slike glassplater med. Glassarbeider Har kjøpt en rund puff som skal brukes som salongbord. Trenger i den forbindelse en rund glassplate som skal ligge oppå puffen. Og er det noen som vet hvor i bergen man kan kjøpe det?


Men det er sikkert billigere å bare kjøpe seg et ferdig 40l kar hvis du har plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.