mandag 29. juni 2020

Inspirasjon til barnerom

Har du planer om å innrede eller pusse opp et barnerom? Da har vi samlet lekre bilder av forskjellige barnerom – både for jenter og gutter. Tvillingsøstrene deler husets største barnerom med lillebroren sin.

Hent masse inspirasjon og få gode ideer fra disse kreative barnerommene. Barneromsutfordringen har gitt en skattekiste av inspirasjon. Vi omfavner våre kjæreste små i de vakreste fargetoner.


Ta gjerne barnet med i planleggingsprosessen.

Perfekt å male barnerommet me med andre ord. Er du på jakt etter inspirasjon til innredningen av soverommet, finner du det her. Vi satser spesielt på barnesenger, barneutstyr, møbler, wallstickers/veggdekor og andre interiørartikler til . Opplev morsomme og solide barnemøbler til fordelaktige priser! Vi har alt fra sprinkelsenger og dyner til leker og praktiske oppbevaringsløsninger.


Det er ingen tilgjengelig beskrivelse av dette resultatet på grunn av nettstedets robots. Barn Bo er et nettsted dedikert til inspirasjon barnerom, lekehus og barneklær. Vi ønsker også å fremheve norsk og skandinavisk design til barn og mye mer.

Jeg vil gjerne se bilder av flere inspirerende barnerom! Send meg linker til dine favorittbarnerom på blogger/nettsider, eller vis meg bilder av . Kunne du tenke deg å piffe opp barnerommet litt, men aner ikke hvor du skal. Og vi er mer retroskeptive og henter inspirasjon langt tilbake i tiden, til slutten av . Barnerom archives page of barn bo inspirasjon til. Her får dere litt inspirerende bilder: C. Lilla, rosa, hvitt og sølv til det nye rommet. Fargeskalaen blir derfor noe annerledes enn den . Nedenfor har jeg samlet mange utrolig fine inspirasjonbilder som jeg tar litt utgangspunkt i, nå som vi lager barnerom til Tia Alida.


Men det finnes ett, som har fått meg til å skissere og planlegge. Nå skal jeg jo i gang med å planlegge innredning av barnerom for første gang, og i den forbindelse har jeg tittet litt rundt på nett etter . I dette gamle huset har vi et hederssoverom, det er MYE større enn de tre andre soverommene, derfor har vi valgt å gi fra oss det store . BarneroFra skumlerom til koserom - Byggmakker+.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.