tirsdag 19. mai 2020

Panco hylle

Alle skuffer inntakte, bortsett fra en av skuffene som har fått limt på et av hjørnene (se bilde). Har klart å skaffe en ekstra skuff, men rødfargen er ikke helt likt (den er bittelitt mørkere). Gratulerer så masse med flott panco hylle. Hvor fikk du tak i din panco? Den er et must på et retrokjøkken.


Denne hyllen har som bildene viser en.

Melhyllene er blitt sjelden vare. Skuffene er laget av Panco plast, og skroget av tre. Norsk merkevare, nå historie. Den har selvfølgelig levd et aktivt liv, og det . En Panco hylle med røde skuffer.


Det er noe bruks spor, men er veldig fin. Men generelt hel og pen. Avtales senere, Leveringsvilkår Sendes kun innenlands .

Panco hyllen min har jeg nå endelig fått vasket og er klar til bruk igjen. Den ble brukt av min farmor og farfar, men har til nå stått mange år i farfars uthus. Og for dere som har fulgt meg en stun vet dere at jeg har drømt om en Panco krydderhylle i mange år nå. FINN – Panco krydderhylle.


Hyllen er slitt og mangler en del skuffer. De skuffene som medfølger er hele og fine. Kjøkkenhylle med rom til oppbevaring av tørre matvarer. Retro krydderhylle fra Kr.


ARCHIVADO) Panco hylle. Alle plastskuffene har håndtak. Hel fin 60tals hylle i mint grønn plast.


Ei hylle kan vera laga av éi lang vassrett flate, som ei fjøl, eller av fleire slike flater i etasjar. Solgte min orange Panco hylle fordi jeg kom over denne fine franske. Jakter på en brukt, elektrisk Aga. This Pin was discovered by Eirin Trintrud. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Det viste seg at mor hadde ei gammel hylle i kjelleren, firkantet med plasthyller.

Så den fekk eg, snille mamma :) Samtidig hadde eg lagt ut ønske om slik hylle på fb, og der dukka denne lyseblå panco hylla opp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.