mandag 30. mars 2020

Hva tjener barnehageassistent

Som barnehageassistent hjelper du til med de daglige aktivitetene og gjøremålene i en. Hva er de vanligste utdanningene for barnehageassistenter ? Håper noen kan gi meg en liten pekepinn på hva jeg kan forvente meg av. Lønn barnehageassistent - Anonymforum - Skravle. Hva tjener assistenter i barnehage?


Hva er lønna til en ufaglært barnehageassistent.

Karriere og utdanning Bufret Lignende 19. Har jobbet i barnehage for en del år siden, og lurer på å begynne igjen? Timelønn som barnehageassistent ? Til dere som jobber som barnehageassistenter innlegg 27.


Flere resultater fra forum. Hvordan er lønna til de som jobber i barnehage? Babyverden Forum forum. Forum › Aktuelle tema › Jobb, utdanning og økonomi Bufret Lignende 1. Lurer på om det er noen her inne som vet hva en fersk assistent i barnehage tjener ?

Jeg er så dritt lei av jobben jeg har nå og kunne tenkt meg og gjøre noe helt annet. Fagforbundet er ditt forbund som barnehageassistent. Hvilke personlige egenskaper bør du ha for å jobbe som barnehageassistent ? Hva heter utdanningen som passer til yrket barnehageassistent ? Det er nok mange som tjener mindre enn dette, for eksempel er bare av butikkansatte organisert.


Barnehageassistent i privat barnehage, 242. Hva om vår år gamle hjelpearbeider i en frisørsalong skulle . PBL har inngått tariffavtale med . Jobber du som barnehageassistent er forventet gjennomsnittslønn 288. DinePenger) Publisert: 14:50 . Vi skal ha barnevakt, og skal betale timelønn lik det en barnehageassistent får i Oslo. Er det noen som har peiling på hva den ligger på?


Du kan lese om gjennomsnittslønn for barnehageassistenter på lenken over, men hva du eventuelt vil få i lønn er en avtale mellom deg og din sjef, og varierer. Noen som vet hva en barnehageassistent tjener i året? Tenker da på lønnsavtalen til PBL A Skal begynne å jobbe igjen til høsten men har . Det er en slags ringe jobb der noen ganger får jeg mange jobber og andre ganger . Yrker på to minutter Se filHva gjør en advokatfullmektig?


Lurte på hvor mye man tjener som barnehageassistent uten noe.

Derfor vet jeg også at dere tjener mindre enn dere fortjener. Ut ifra hva du skriver tror jeg ikke du skal være så bekymret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.