onsdag 8. januar 2020

Farge muskatnøtt

LADY Perfection Takmaling. Produkttype: Toppstrøk. Muskatnøtt er en varm beigetone som passer godt til Sans og Sand. I forrige uke ble Jotuns nye farger lansert. Det nye fargekartet Rhythm of .

Fargen på peisen under er muskatnøtt. Sober, nydelig farge , litt kaldere enn de andre jeg har nevnt. Man må ikke være redd for å mikse kalde . Lys og lekker i uttrykket.


Har malt hele rommet (ca. 9kvm) i muskatnøtt. Rommet er gjesterom men samtidig også oppholdsrom, med bord og stol.


Skal sitte der med data . Hei:) jeg lurer på om fargen marrakesh og muskatnøtt passer til bomull og eggehvit?

Og om muskatnøtt passer til interiørbeisen i fargen mokka? Liker både muskatnøtt og san og. Hvilken farge passer best til? Vi har sort sofa og mye eik hjemme i stua.


Hvordan blir dene å kombinere med fargen kalk? En lun varm farge som blir fin til Jotun lady 11Sand. Ein pust i bakken, vårt soverom med ett strøk av fargen muskatnøtt. Jeg ønsker meg en varm. Men miksing av farger kan også ende i suksess, forteller.


Hadde det vært fint med å male ene langveggen i en farge ? Vi skal male en del i huset, og jeg elsker de greige fargene , har malt soverommet i muskatnøtt , og det er en nydelig farge som jeg kunne tenkt meg å ha på . En av våre mest solgte farger. Har sett på en del av de nøytrale grå fargene , men syntes de får et grønn skjær i seg. Myristica fragrans Houtt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.