mandag 30. desember 2019

Ebay innkjøp

Tenkte det var på sin plass å få til et nytt lite ebay finds innlegg! Har du forresten gjort noen knall gode innkjøp fra ebay eller aliexpress? Jeg elsker å shoppe på eBay, både fordi det er vanvittig billig, men også fordi.


Siden dere har likt innleggene der jeg legger ut eBay innkjøp. I dag fant jeg igjen dette innlegget som jeg skrev i april i år! Haha, jeg husker hvor frustrert og lei meg jeg ble når jeg ikke fant igjen innlegget etter at pcen .

Tiril handler dritt på ebay. Ebay hauls er latterlig. Håndkler og microfiber – løp å kjøp ! Ingen regler, alt fra klær til musikkinstrumenter. Must-have og artige ting man kan kjøpe på eBay ? Kjøp av varer via ebay og videresalg - Bedriftsøkonomi og ledelse. Hva er ditt beste kjøp?


Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 27.

I det siste har jeg gått helt amok på ebay ! Det er jo utrolig billig! Fikk en kommentar her om dagen om jeg kunne vise frem noe av det jeg har kjøpt på ebay ! Jeg har ikke fått alt enda, men denne dukket opp i . Join viola-linnea to create inspiring collections on eBay ! See what items on eBay consist of an interesting neste innkjøp collection. Join myrv-stin to create inspiring collections on eBay ! Denne gangen er ikke innkjøpet fra ebay , men faktisk fra shein.


Så faktisk denne kjole. Lepestift, 12stk får 6- med frakt og alle leppestiftene :) har ikke fått de enda. Innlegg om ebay skrevet av Amalie Ve.


Link til disse finner du her, de kostet kroner per stykk og det tok ni dager fra jeg trykket kjøp til de lå i postkassen. Under ser dere mine to siste innkjøp fra eBay !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.