torsdag 31. oktober 2019

Lindegrønn fargekode

Skapet og hylla har fått en dus, matt lindegrønn farge. Når bilen kommer hjem fra fjellet skal jeg dra avgårde for å låne den lampa jeg falt så . Før jeg dro derfra hadde jeg alerede bestemt meg for farge.

Vegg: LADY Wonderwall 106Washed Linen, en nydelig lun gråbeige farge. Dør: LADY Supreme Finish halvblank 3Varmgrå. Denne kamelfargen er en elegant og sofistikert nyanse som gir en avslappende loungefølelse.


Her er et husets vegger malt med fargekode ACC E8.

Panel malt med Blankett Vi dus lindegrønn og lys himmelblå. Valget falt på Lindegrønn: Fargen ser litt lysturkis/mintgrønn ut. Hei Kate, når jeg søker på Lindegrønn får jeg et treff og det er 60Lindegrønn S1010-B90G. Her var grepet superenkelt, men likevel dristig: En farge brukt rund baut,.


Nå er den malt like lys, lett og lindegrønn som rommet for øvrig.

Massive kjøkkenfronter med stramt rammestykke og helt glatt speil. Studio kjøkkenfrontene finnes som malt MDF i farger, . Kjøkkenet finnes i farger, lindblomstgrønn – som på bildet er en myk og innbydende farge som blir mer og mer populær. Det krever litt tankearbeid å skulle velge riktig farge til huset.


Du skal jo tross alt like og være fornøyd . Velg fra serien: B170xL250cm, B170xL300cm. Fargen Sens 16Refleksjon er fin farge i en stue, det er en dus hvitfarge som. Fargen Sens 81Empire er en svak lindegrønn som passer godt på soverom.


NCS fargekode til stoffene oppgis på forespørsel. En gammel farge som jeg har sett på panel i en hel del gamle hus. Hilken farge/farger har du eller ønsker du å ha på ditt soverom?


Denim Drift er en anvendbar farge som virkelig passer inn i alle livs- og innredningstiler og. Se hundrevis av farger og finn farge som er akkurat riktig for deg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.