tirsdag 29. oktober 2019

Lincoln sveis

Sveiseeksperten AS, distributør for verdens største produsent av sveiseprodukter - Lincoln Electric. Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. LINCOLN ELECTRIC NORGE AS.


Informasjon om bedrifter. Kan dette sveise tynnplater?

Eg har ikkje sveisa med MIG før, har sveisa mykje med MMA og noko med TIG. Eller er det flusstråd uten dekkgass . Jeg liker godt å sveise , derfor legger jeg ut bilde av min MIG. Har lyst på et lite Lincoln eller ESAB apparat (eller Kemppi! de er jo billige) slik . Tre ár med CMT sveising.


Sveis - Gass - Sveisemaskiner - Tilsettsmaterialer - Tilbehør. I første omgang skal jeg bruke det til sveising av kanaler og bytte av skjermer på en.

MANGE har billige men æ like SP 1fra Lincoln. For sveising av rør og plate i ulegert og lavlegert stål. Gode fasthets- og seighetsverdier. Meget gode mateegenskaper.


HS-Handel markedsfører og selger Lincoln Electric - maskiner og forbruksmateriell. Kjøpte et rimelig Lincoln Handy Mig for et par år siden som garasjeapparat, hovedsaklig til bilkarosseri. Det fungerer for så vidt til jobben, men . Kompakt MIG-sveiseapparat til sveising med solid sveisetråd eller flussfylt rørtråd i ulike typer tynnplater. Leveres med kg mm flussfylt sveisetrå . Våre leverandører er Lincoln. Føler kanskje det er et litt mer utdatert apparat enn Lincoln.


Når jeg har max strøm, så sveiser den greit bilplåt, men jeg skulle gjerne hatt . Invertec V170S er produsert med det siste innen digital inverterteknologi, og benyttes til sveising med dekkede elektroder og til TIG- sveising. SMAW Basisk-spesial , høy. En nikkel-core elektrode for sveising normale graderinger av støpejern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.