mandag 23. september 2019

Spotter tak

Vi har downlights, spotlight og LED spotter i alle prisklasser. Om du velger å bruke spotskinner eller downlights i taket bør disse plasseres langs vegger, . Er du på utkikk etter spotlights og spotter i tak?

Lampegiganten tilbyr et enormt utvalg av spotter i vår online nettbutikk. Ta en titt på vårt sortiment av veldesignede spotter til lave priser. Vi har spotter til vegg og tak i designer med én eller flere lyskilder. Takspotter har flere justerbare spotter som er ideelt i mindre rom, hvor du ønsker å rette lyset mot flere punkter. I stua er det viktig å vite hvor møbler og medieutstyr skal stå før du plasserer downlights i taket, sier Erlend Lillelien, fagsjef i Lyskultur, Norsk . Downlights er innfelte lyspunkter, plassert i tak eller tilsvarende nisjer.


Retningsbestemte downlights, downlights med justerbare spotter, vil også kunne gi en . Mange har spotter i taket som kaster lyset ne men det kan gi uheldige skyggevirkninger, forklarer han. Jo mer spotter i taket jo mer luft trenger inn gjennom spottene. Antall downlights i taket - 1004-Tronic Silver Ip 2. Vi skal legge gipstak med LED-spotter i stuen, men er usikre på hvor. Jeg personlig har bodd leiligheter/hus der taket er fullt av spotter, og jeg . Skal ha innfelte potter i taket og lurer på hvor mange dere anbefaler på 6.

Jeg skal ha spotter i taket på mitt bad som er 1Kvadrat. Jeg skal sette ca spotter i mitt tak, taket er ca 4mx4m. Kan jeg ta strøm fra en stikkontakt, og videre til en dimmer, og i . Vi skal legge nytt tak i stua og tenkte i den forbinde å legge opp spotter. Stemningsbelysningen ser du flere steder i rommet (f.eks spotter i taket), mens effektbelysning brukes i hyllen for å vise frem kunst. Har man en kort avstand fra downlighten til veggen er det mindre sannsynlig at man får et blendende lys.


Jeg vil ikke har taklamper, han sier vi må ha noe lys i taket. Så jeg tenkte da på spotter, men vi må ha . Har nettopp fått pris fra elektriker for montering av seks stk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.