mandag 22. juli 2019

Bygge spisebord selv

Materialene koster gjerne bare en brøkdel av hva du må ut med i butikken for et nytt bord i samme kvalitet. Men det beste: Skal du kjøpe et slikt bord ferdig hos en møbelforhandler, må du ut med en god slump penger. Men ved å bygge det selv , kan . Slik lager du ditt eget spisebord med veldig enkle midler.


Har du et par bukkebein og noen planker.

Lag ditt eget spisebord. Det er både enkelt og billig med DIY! DIY: Bygg barnesengen selv ! Er det på tide å bytte ut sprinkelsengen med en større barneseng?


Vi viser deg hvordan du enkelt kan bygge en leken barneseng. Enten det dreier seg om et sofabor et nattbor et spisebord eller et helt vanlig bord , finner du tips og veiledninger her til hvordan du selv kan bygge et bord. Den beste måten å finne et møbel som passer perfekt til hjemmet ditt på, er å lage det selv !

Og du trenger ikke være håndverker for å få det til, bare sjekk her! Etter å ha trålt alt av butikker og nettbutikker så har jeg gitt opp å finne det spisebordet jeg ønsker. Jeg ønsker et spisebord som er 1eller 110 . Er på jakt etter et fint rundt spisebord ca 1i diam. Siden du skal lage spisebord selv , så er det vel bare å sette igang? Wink Tror du må bestille hos en møbelsnekker.


Med bare to sokler tror jeg . La ut et bilde av spisebordet som jeg har lagd selv (hjelp fra min kjære ektemann ), og fikk en del spm om oppskrift :) så jaja, hvorfor ikke? Lenge har jeg ønsket å snekre meg mitt eget spisebord ,men det har blidd. Grunnen for at jeg ville lage ett selv , utenom at jeg liker snekring er at jeg. Gjerde må bygges rundt hytta før sauene slippes løs på beite.


Dimensjoner på ferdig bord : Lengde 2m, Bredde 90cm, Høyde 72cm. Lengden og vinkelen påvirker bordets høyde, så her kan man tilpasse noe selv om ønskelig. En seng er en perfekt og enkel ramme for å bygge et bord. Du kan lage ben selv eller kjøpe ferdige bein, jeg anbefaler sistnevnte.


Du behøver ikke blakke deg helt for å få et fint spisebord.

I filmen under kan du se hvor enkelt du selv kan lage ditt eget spisebord. Vi er i full gang med DIY prosjektet vårt : Nemlig spisebordet. Mange som lurer på hvor bordet er fra, og derfor skriver jeg det bare her istedet for .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.