tirsdag 25. juni 2019

Lensepumpe jula

Svært brukervennlig lensepumpe med automatisk pumpefunksjon som gjør at pumpen kan pumpe ut overflødig kjølvann selv når båten er ubemannet. Manuell lensepumpe med håndtak i rustfritt stål. Pumpehuset er laget av slagfast nylonplast.


Valgt variant: 1/10l/min, 3/4/3l/min 14-. Kompakt senkbar lensepumpe som kan brukes i både salt- og ferskvann. Valgt variant: 3/4/3l/min, 1/10l/min 29 . Produktet har utgått og kommer ikke tilbake i sortimentet. Kontakt kundeservice eller ditt nærmeste varehus for hjelp med å finne et alternativt produkt . Manuell lensepumpe med l/min gjennomstrømning! Kayoba Marine Accessories' manuelle lensepumpe er en kompakt.


Senkbar lensepumpe som kan brukes i både salt- og ferskvann. Kjøpte feil pumpe så den har kun vært koblet til å kjørt i hele to min. Pumpa ble kjøpt april og kvittering følger med.


Svært brukervennlig lensepumpe med automatisk pumpefunksjon som gjør at pumpen kan pumpe ut overflødig kjølvann selv når båten er . Explore Maritime Idéer, Lensepumpe Membranpumpe and more! Det du trenger er en 12V lensepumpe og en flotør. Selv om jeg sikkert måtte kjøt en i året. Lensepumpe - posted in Åpen Post: For båt driv eg ikkje med. Eg var innom Jula i dag og jammen stod der akkurat ei slik, til og med på tilbod . Søk etter lensepumpe ga 3Gule treff.


Instrukcja obsługi zanurzeniowej pompy zęzowej. Operating Instructions for Submersible Bilge Pump. BestMarin er Norges største båtutstyrskjede.


Med butikker fra Finnsnes i nor langs kysten til Dilling i øst, er vi den største aktøren i Norge. Fastmonterte eller store lensepumper fungerer ikke, av to grunner:. V våtstøvsuger fra Jula, samt 220V våtstøvsuger er ikke prøv og er . Ser at Jula har et par billig pumper som jeg muligens skal prøve.


Bruk en billig lensepumpe for båt 12v,alt i plastikk,går som bare det ;D får de . Det står i Biltemakatalogen at lensepumpa er 12V.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.