tirsdag 25. juni 2019

Dominostrikket teppe

Eg har derfor laga oppskrift til eit teppe der rutene er så store at maskene akkurat får plass på strømpepinnar. I denne videoen viser vi deg hvordan du strikker en dominorute. I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker en dominorute.


Strikk flere ruter som startrekke. Så plukkes det masker opp langs sidene på to ruter og.

Jeg har begynnt på et teppe i dominostrikking. Rutene blir strikket i diverse superwash ull og strømpegarn som passer til pinne 4. Rauma Ullvarefabrikk, Kolstadgt . Sjalet strikkes i ruter i dominostrikk og du bestemmer selv underveis når det . Gratis oppskrift på teppe i dominostrikk , i ull eller alpakka. Deilig prosjekt for sofakroken eller på hytta.


Direkte link til GRATIS OPPSKRIFT.

Mønsteret kommer frem . For å strikke ei remse i dominostrikk , gjør du slik: Plukk opp. Like praktisk på kjøkkenet som til gjester, og et fint prosjekt for nybegynnere i dominoteknikk. Handkle i dominostrikk. Merk av hvor midten av lappen er dvs.


Dominoruter er geniale på . Likte farge valgene godt. Jeg strikket kluten i Safran . På forespørsel fra flere – inkludert mamma – legger jeg på ny ut kurset mitt i dominostrikking. Dette er en fengslende teknikk hvor en strikker . Teppe i rillestrikk med melert midtfelt. Han anbefaler også såkalt dominostrikk til tepper , en teknikk som innebærer at man strikker små ruter som monteres sammen underveis ved at . Dette restegarnsprosjektet ble barselteppe til min barndomsvenninne, som ble mor i januar.


Teppet ble med på sykehuset, var med lillegutt hjem for første gang,. Over her har me et FANTASTISK teppe som eg absolutt kunne tenkt meg ferdig- NÅ!

Et helt genialt teppe som strikkes rundt og rundt for så å klippe opp. Myrtel har fått seg et nytt teppe som hun kan ligge på. This Pin was discovered by Åse Kathrin.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Dette mønsteret blir like fint med farger eller mange flere farger. Teppet er med andre ord en ypperlig mulighet for å bli kvitt en del restegarn. Teknikken egner seg til det meste, fra kopptuer, . Det blir ingen montering.


Og her var teppe hun sydde på denne helgen. Skal bli et barnetepper. Bucletgarn som skal bli et dominostrikket teppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.