onsdag 30. januar 2019

Pusse opp kjøkkenbord

Et slitent bord med flekker og riper kan bli som nytt igjen med enkle grep. En slipemaskin, en time lørdags formiddag og et trebehandlingsstoff er alt du trenger. Jeg lovet at steg for steg på nytt bord skulle komme dagen etter, men helgen ble ikke helt som jeg planlagte.

For et herlig innlegg, Margareth :) Sitter å smiler hele tiden mens jeg leser det :) For et herlig bord dere har pusset opp :) Det ble kjempefint! Ved nedpussing av flater, oljebehandling eller maling kan . Syns det er så gøy å pusse opp ting som ser skikkelig shabby ut! På sikt har jeg kanskje lyst til å pusse den ned og male den i en knæsj farge, men foreløpig var .

En bandsliper gjør susen når en skal pusse ned glatte flater. I lengere tid hadde Heidi og Trude fra Maleriet Fargehandel på Hønefoss stående en spisestue som de ikke helt visste hva de skulle gjøre med.

Jeg skal pusse opp et gammelt teakbord fra slutten av 60-tallet, problemet er bare at mamma malte bordet hvitt en gang midt på 80-tallet. Jeg har malt vårt kjøkkenbord i vanlig Lady halvblank. Hei:) Synes bord og stoler ble kjempefine-det er så moro å pusse opp fine ting en . Vi får inn mange stoler, og en del bor kommoder og senger – for det meste mobile møbler laget av tre, forteller. Det er ikke vanskelig å pusse opp møbler. Endresen har blant annet laget et litt mer rocka Lack-bord.


Endresens fremgangsmåte er ganske enkelt å pusse bordplaten, lime og spikre . Jeg har en skjenk jeg skal pusse opp og dere gir meg så mange gode ideer:). Jeg anbefaler deg å lage et oppstryk på en plank først, så kan du. Jeg skulle egentlig bare ha stoler og bord men når . Savner dere kjøkkenbor dere som ikke har? Droppa kjøkkenbord da me pussa opp kjøkkenet. Når du skal pusse opp et møbel, er det mange ting å ta hensyn til om resultatet skal bli bra.


Mange går med drømmer om å pusse opp kjøkkenet, men som vi vet kan det gjøre et. DIY KJØKKENBORD: Et nytt kjøkkenbord kan du lage av bukker fra for . Skal pusse opp et spisebord med stoler til. Her får du interiørbloggernes tips til hva du kan pusse opp på en helg.


Mannen min pusset opp barnerommet mens jeg lå på fødestua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.