torsdag 13. desember 2018

Hvor mye tjener sykepleier

Hei Jeg er ferdig utdannet sykepleier til sommeren og da syns jeg det er litt spennende å høre lønnen din som sykepleier. Sykepleiere : hvor mye ca tjener dere? Bufret Lignende Som sykepleier kan du jobbe med akutt eller kronisk syke og personer med psykiske.


Hva jobber sykepleieutdannede som? Hvor jobber sykepleiere ?

Jeg vurderer å omskolere meg. Hva har du i lønn du som er sykepleier ? Flere resultater fra forum. Karriere og utdanning Bufret 1. Ordinære sykepleiere - hva tjener dere? Lønn som sykepleier innlegg 11.


Hva tjener en sykepleier innlegg 5. Lenkene er under oppdatering.

Vær oppmerksom på at det er . Privat ansatte tjener mest. Tall fra SSB viser at en heltidsansatt sykepleier som jobber i det private hadde en gjennomsnittlig årslønn på . Takker for svaret så langt. På jobben er det stor ståhei da nyutdannede sykepleiere har krevd en.


Er det flere som er villig til å si hvor mye de tjener sånn ca i mnd? Dette er udiskutable fakta over hva de enkelte oppnår. TBSK er et partssammensatt utvalg hvor KS, Landsorganisasjonens forhandlingssammenslutning i den kommunale. Her kan du se hva andre yrkesgrupper tjener , og sammenligne med din egen lønn.


Jeg har venner hjemme som jobber som hjelpepleiere, og de tjener bedre enn det jeg gjorde som sykepleier i Sverige. Det er mye , her har jeg høyest 4-pasienter. Nyutdannede sykepleiere kan tjene store penger på å velge riktig kommune.


Når jeg ser hva lønnen er, så trekker det jo, sier hun. Der jeg jobber blir det ofte leid inn vikarer som er sykepleiere. Helgelandssykehuset kan være.


Hvis de jobber to dager ekstra blir det ganske nær hva en lærer eller sykepleier får utbetalt i måneden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.