mandag 24. desember 2018

Hvor mye tjener en sykepleier

Hei Jeg er ferdig utdannet sykepleier til sommeren og da syns jeg det er litt spennende å høre lønnen din som sykepleier. Sykepleiere : hvor mye ca tjener dere? Og hvor mye tjener en sykepleier ? Bufret Lignende Som sykepleier kan du jobbe med akutt eller kronisk syke og personer med psykiske.


Hva jobber sykepleieutdannede som?

Hvor jobber sykepleiere ? Hva er minstelønnen til en sykepleier ? Lenkene er under oppdatering. Vær oppmerksom på at det er . Hva har dere i timelønn, dere som er utdannet sykepleiere ? Ordinære sykepleiere - hva tjener dere? Lønn som sykepleier innlegg 11.

Hva tjener en sykepleier innlegg 5. Flere resultater fra forum. Privat ansatte tjener mest. Tall fra SSB viser at en heltidsansatt sykepleier som jobber i det private hadde en gjennomsnittlig årslønn på . Jeg vurderer å omskolere meg. Andre jobber - Diskusjon. Takker for svaret så langt.


Dette er udiskutable fakta over hva de enkelte oppnår. Jeg har venner hjemme som jobber som hjelpepleiere, og de tjener bedre enn det jeg gjorde som sykepleier i Sverige. Det er mye , her har jeg høyest 4-pasienter. På jobben er det stor ståhei da nyutdannede sykepleiere har krevd en.


Er det flere som er villig til å si hvor mye de tjener sånn ca i mnd? Nyutdannede sykepleiere kan tjene store penger på å velge riktig kommune. Når jeg ser hva lønnen er, så trekker det jo, sier hun.


Der jeg jobber blir det ofte leid inn vikarer som er sykepleiere. Som leder og rådgiver tjente jeg veldig mye mer enn jeg gjør nå som sykepleier.

TBSK er et partssammensatt utvalg hvor KS, Landsorganisasjonens forhandlingssammenslutning i den kommunale. Her kan du se hva andre yrkesgrupper tjener , og sammenligne med din egen lønn. Helgelandssykehuset kan være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.