onsdag 5. desember 2018

Gamle nattbord

Gammelt nattbord fra Kr. Må hentes i gabelsgate. B: d: h:ny eller brukt brukt. Glassknott formet som en blomst.


Ragnhild Zahl har ikke lagt til beskrivelse ved deres annonse: To gamle nattbord med marmorplate. Publisert av Ragnhild Zahl.

Hvitt og brunt tre kjøkkenskap. Bjørn Magne Nilsse har ikke lagt til beskrivelse ved deres annonse: gamle nattbord og en gammel vaskestol selges til gibortpris. Kranser og et nydelig gammelt nattbord.


Måtte ta opp det gamle NATTBORDET for å se om det ble sånn jeg ønkset det! Og snart er det ADVENT og LOV til å begynne å pynte til . Nytt liv til gammelt nattbord. Det har seg slik at venner har stått i kø for å få hjelp til å olje møbler i flammebjørk etter innlegget om skattholdet.


En liten overdrivelse med dog vi dro hjem til en av våre venninner og hjalp henne med å olje. Hun har akkurat flyttet inn i ny leilighet og kjøpte .

En liten tur til en lokal brukthandler ga nytt liv til et gammelt nattbord. I løpet av kort tid hadde nemlig møbelet gått fra slitt treverk til stilig pastell. Uten å tenke styrte han rett bort til Thereses gamle nattbord og grep tak i det med begge hender. Han kunne leve med kassene i garasjen: Thereses støvete plater, brev og studentlue, som sto der som dårlig illustrasjon på det som engang var. Men dette drittminnet var han ferdig med!


Resolutt bar han nattbordet med Kama. Er det noen som har pusset opp gamle møbler? Har en gammeldags kommode i ubehandlet tre som jeg. KVISlakk får jeg vel på apoteket? Min mor skaffet for en stund siden et gammelt og lekkert et til meg, dette trengte sårt litt maling og pussing.


Så i helga dro jeg det ned fra loftet og bestemte meg for å male døra i en . Det begynte med at vi kom nærmest tilfeldig over noen gamle møbler som jeg fikk lyst til å pusse dem opp, forteller 34-åringen, ikke tilbake til original stan men med min egen vri. Dette nattbordet hadde enten bestemoren min eller søsteren hennes som barn. Det er over 1år og som barn hadde jeg det som nattbord på soverommet mitt, så som si dag.


Allerede den gang var det passe nedslitt og som det kanskje vises på bildet prøvde jeg å klatte igjen avflassingen med blanco. Fraktkostnad kr: 17-. Les hvordan frakten regnes ut.


Betalingalternativer: Privat oppgjør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.