tirsdag 25. september 2018

Maling av kjøkkenskap

Du kan gjøre mye med et par strøk maling. Høyglansete kjøkkenfronter har vært populært i flere år, men et egenmalt kjøkken . I stedet for å rive ut kjøkkenet, kan du male skap og dører og få et nytt kjøkken med et minimum av arbeid og til en begrenset penge.

Familien i eneboligen i Drøbak valgte en noe spesiell maling, . I forbindelse med at vi skulle lage nye Trinn-for-trinn filmer til jotun. Restaurering med maling kan derfor være et meget godt alternativ.

NYTT KJØKKEN: Vil du ha et nytt kjøkken uten å bytte det gamle ut, kan. Sliper man lett mellom hver påføring av grunning eller maling, gjør . Mange som tek på seg å male/lakke dører på kjøkken. Har dere et fargeforslag, jeg ønsker et lyst kjøkken.

Ved å male kjøkkeninnredningen kan du få et helt nytt kjøkken uten å blakke deg helt. Hvordan male kjøkkeninnredning Fortsetter på kjøkken. Det er en rimelig løsning, enkel fornyelse, og et . Tips og råd om hvordan du maler en kjøkkeninnredning på en enkle måte. Vil gjerne oppgradere kjøkkenet, og vil male kjøkkenskapenen i høyglans. Dette har jeg aldri hørt om (slipestøv og maling er noe herk).


Hvis jeg har gamle kjøkkenskap som er malte fra før da? De er fra men usikker på om det er folierte plater eller MDF. Benkeplate og nye knotter fikk jeg hjelp med.


Vurderer å male skapdørene og skuffene på kjøkkenet og bytte håndtak . I stedet for å rive ut kjøkkenet, kan du male skap og dører og få et nytt kjøkken med et minimum av . Men som husets kokk erger jeg meg grønn av et lite flatterende kjøkken. Tenkte å friske det opp litt med nye benkeplater, maling på veggene, mosaikkfliser etc.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.