fredag 4. mai 2018

Oppussing av bord

Et slitent bord med flekker og riper kan bli som nytt igjen med enkle grep. Hvis gammel maling skal fjernes, er varmluftpistol et fint hjelpemiddel. Gammelt bord som kunne . Det finnes ingen grenser for hva et moderne spisebord må kunne tåle.


Dette var robuste bord som tålte det meste. Få siste nytt om interiør og oppussing fra ifi.

Her ser du hvordan du kan gå frem for å male bordet ditt steg for steg! Har du et gammelt bord med sjel? Jeg lovet at steg for steg på nytt bord skulle komme dagen etter, men . Sliping For å slipe bordet bør man strengt tatt ha tilgang til en slipemaskin, dersom du ikke har masse tid å ta av. Ved nedpussing av flater, oljebehandling eller maling kan . Jeg har et spisebord i det jeg antar er overflatebehandla furu.


Det har noen riper, hakk og misfarginger på bordplata. Jeg tenkte jeg skulle pusse det ned for . Et egenprodusert bord sitter man gjerne lenge ved.

Tips til oppussing av loppemøbler. Det vakre bordet er bevis for at det er håp for alle gamle møbler - uansett. Her er tre tips til deg som vil kjøpe . Se hvor enkelt det er på sostrenegrene. Det er ikke vanskelig å dekorere et bord. Hei I Windyen vi kjøpte ifjor høst er bordet ikke helt 100.


Kan jeg bare pensle på med . Flekker på bord og stoler er ikke nødvendigvis en skade i treverket - spesielt ikke når det kommer til koppmerker i bordoverflaten. Resultatet – en fargesterk spiseplass der gull møter drivve som møter hvitt og turkis. Julia tok utgangspunkt i noen ubehandlede bord og lot penselen jobbe. Vi får inn mange stoler, og en del bord , kommoder og senger – for det meste mobile møbler laget av tre, forteller Hanne Bjørk i Møbelverkstedet i Oslo.


Linn Martinsen saget like godt et bord i to, og laget sminkebord av den ene delen. Den andre delen forteller hun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.