fredag 16. mars 2018

Lage tv benk selv

Jeg har laget en tv-benk av to Ikea Metod overskap. Torgrimsen har brukt moduler fra Ikeas kjøkkenserie Meto til å lage TV-møbel. Her har en Dinside-leser brukt en stikksag til å sage ut en skapdør - for å lage en mer funksjonell TV-benk.

Med flatskjermens inntog har de gamle tv-bordene blitt utdatert. Bygg ditt eget tv-bord av hobbyplater, tilpasset tv-en og plassen du har i rommet. Du bestemmer selv hvor mange åpne rom og skuffer du vil ha.

Vil du påføre et ekstra lag voks, bør du utføre en mellomsliping med slipepapir 240. Fine tv benken min Den består av en del detaljer som har tatt. Så flink og kreativ du er:) Eg lurer på å lage stuebord selv, men klarer ikke . Vi bestemte oss for å lage en tvbenk som gikk i et med det andre i huset. Vel, handy som jeg - er mekka jeg til verdens enkleste (og billigste) tv benk! Lyst på en stilig tv-benk der tv`en kommer ut av tv-benken?


I sommer kjøpte jeg meg ny TV, og da kunne ikke senterhøyttaleren. Du kan lage lignende av Metod med målene b40xh80xdmål. Det må med selv om det ikke er brukt kjøkkenskap i dette tilfellet.

Dyktige Pella Hedeby har laget tv-benk av Ikea-skap, og løsningen får du med Metod-skap . Jeg er på jakt etter en ny tv-benk, men finner ingen jeg liker. Lage tv benk selv – Kjøkkenutstyreruditik. Bygg ditt eget tv-bord av hobbyplater, tilpasset tv-en og . Hei, vurderer ommøblering i leiligheten, men skal det gå er jeg avhengig i å lage tv-benken selv for å få alt til å passe. I dag har jeg gitt Ikea tv-benken min en liten makeover, og det var.


For når du starter å lage egne møbler så sier det seg selv at man ikke kan . I rom1finner du siste nytt om trendene akkurat nå, tips til fornyelse og enkelt gjør- det- selv stoff. Design ditt eget møbel som passer perfekt i din stue, soverom eller kontor. Du kan velge mellom TV-bor TV-benker og TV-stativer i en mengde ulike materialer, designer og farger. Nyt utsikten (selv når TV-en er slått av). Med BESTÅ-planleggeren kan du lage løsninger med forskjellige dører og skuffer,.


BESTÅ TV-benk, valnøttmønstret lys grå Bredde: 1cm Dybde: cm. Bord og benk lager du selv i solide materialer. Sofabenken kan lages hvor som helst langs veggen og løser behovet for mer sitteplass for familien. En sengebunn er noe av det enkleste du kan lage av paller.


Som bildet viser kan en tv-benk være mulig å lage selv. Vil du ha full glede av den kjølige skyggen under treet, så lag en benk rundt stammen. Den sekskantede benken er i tillegg morsom å bygge. Lurer på om jeg skal lage meg en stereobenk som kan romme tre komp.


Trenger en del luft - samt plass til en grei flat-tv. Hva er bedre enn å sitte på en benk i hagen som du har laget selv? Gjør det selv: Sykkelstativet du kan lage selv.


Vi har laget spisebor stuebord og tv-benk selv. Heisann:-D Utrolig stilig bord:-D Skal i gang med å lage samme type bord og lurer litt på . Kanskje ikke plassen for din dyreste porselen, men en enkel måte å lage en rustik og vakker kjøkkenhylle. En solid trebenk passer perfekt i entreen. Det morsomste er å bygge den selv, her ser du hvordan.


Er det noen som har konkrete tips til om/hvordan jeg kan forsterke TV-bordet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.