fredag 29. desember 2017

Farge soverom 2015

DelTweetEpostKommenter. Disse fargene roer deg ne og derfor er de gode på soverommet. LADY male soverom Vanilje. SENS male soverom Blåklokke.


Jeg er glad for at vi turte å male soverommet i en såpass mørk farge.

Det gir en deilig, lun atmosfære. I tillegg kommer hun med forslag til farger du kan kombinere med. Vi har malt soverommet vårt lysegrønt. Liker også blå soverom.


Gustaviansk blå er superfin. Denne fargen elsker vi nå! Fondveggen er døende - for nå er vi tøffere. Les om vårens fargetrender.

Interiør og fargedesigner i Jotun, Nina K. Mørkve, synes at alle bør prioritere trivsel på soverommet. Behovet for sanselig påfyll kan oppfylles . Fargepsykologi -på- soverommet -BLÅTT. Jeg har nettopp malt soverommet her i fargen Macchiato. AnonymBruker skrev: Jeg ville gått for en . På soverommet vil blå farger gi bedre søvn, mørk blått er søvndyssende. Er du i tillegg opptatt av trender og mote, treffer du midt i blink med dypt blå eller mørkt grønne farger på soverommet.


Flere herlige soverom hos NIB i månedens utfordring. Sengehimmel Numero 74 . Etter litt frem og tilbake så falt valget . Marianne Senderud - 26. Soverommet fikk en kontrastvegg i en deilig dus blåfarge.


Her er fargekombinasjoner som . Jeg drømmer fortsatt om grå vegger på soverommet. Noen som har erfaring med farger ?

Fargene til leiligheten er bestemt, og det kan jeg takke Jotun for. Pauls Blue Lady Minerals. I høst malte jeg soverommet i fargen Oslo fra Lady Jotun. Jeg syntes Lady er dyktige på å utarbeide nye og innoative farger og ikke minst .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.