tirsdag 31. oktober 2017

Male spisebord

Hva med å fornye et gammelt bord ? Forny et gammelt bord med en ny farge. Hvordan male småmøbler. Her ser du hvordan du kan gå frem for å male bordet ditt steg for steg!


Et gammelt bord kan fort bli som nytt! Her får du tips til hvordan du kan .

Så var det det runde spisebordet sin tur. Det skulle males og i leggesplanten skulle få dekor. Bordet ble vasket og grunnet.


Deretter ble det malt . Julia tok utgangspunkt i noen ubehandlede bord og lot penselen jobbe. Resultatet – en fargesterk spiseplass der gull møter drivve som møter hvitt og turkis. Et egenprodusert bord sitter man gjerne lenge ved.


Jeg skal male et spisebord. Kan jeg klare å male det selv, slik at det blir helt glatt ?

Lurerpå å male det i hvit høyglans. Jeg lurer på å male et spisebord. Pusse opp spisebord i oljet eik, tips? Male bord fra Jysk innlegg 16.


Skal male vitrineskap, sjenk og spisebord innlegg 12. Flere resultater fra forum. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 11. Men, er det dumt å male ett sånt massivt eikebord? Alle kjøper trefargede og solide spisebord nå.


Når det gjelder det å male hjemme tenker man gjerne på å gi vegger og kanskje tak et strøk eller to. En del drister seg til å gi nytt liv til gulv og lister, og noen . Jeg har et mørklakket furubord som nå skal males lyst. Må være slitesterkt, da . Hjelp til å male et spisebord hvitt 6. Hva slags maling til spisebord ? Forum › Generell diskusjon › Generelt Bufret 3. Jeg tenkte at til uka som kommer så skal jeg male spisebordet vårt. Hva må jeg gjøre av forbehandling og .

Hvis du ikke skal male hele møbelet maskerer du skjøtene. Det tilårskomne spisebordet hadde stått og gulnet i mange år, tatt i mot matsøl og fått kjenne på en og annen sprittusj. Så tiden var absolutt . Vi skal male et gammelt spisebord og har lyst på en annen farge enn hvit. I stuen, der bordet skal stå, har vi malt veggene i fargen bomull,.


Denne bruksanvisningen gjelder for ubehandlede og tidligere malte møbler av treverk. Det er Stine Skolis gamle Ikea- bord. Hegemor har hatt et spisebord fra Ikea de siste årene. Nytt liv til gamle møbler.


Du har sikkert sett at stuebordet mitt er omringet av fargerike pinnestoler?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.