torsdag 31. august 2017

Hva tjener en helsesekretær

Som helsesekretær er du utdannet sekretær tilpasset helsevesenet. Fast ansatte i Norge med en av disse . Helsesekretærer kan både være ansatt i privat og offentlig sektor. Er du helsesekretær på et privat legekontor som følger tariffavtalen i kommunene ? Her er informasjon om lønnsforhandlingene for helsesekretærer som er ansatt hos privatpraktiserende lege eller i kommunen.

Noen lege eller helsesekretærer her i kveld? Hvem som tjener mest av helsesekretær og apotektekniker - Ung. Bufret Lignende På Utdanning. Hei, jeg lurer på om dere vet om hvem som tjener mest av helsesekretær og . Noen som vet hva en nyutdannet helsesekretær tjener sånn ca?


Timeslønn helsesekretær ? Karriere og utdanning innlegg 29. Flere resultater fra forum.

Lønn som utdannet helsesekretær ? I tillegg til et selvstendig arbeidsområde bidrar din kompetanse til å frigjøre ressurser hos annet . Jeg er blitt tilbudt å jobbe som helsesekretær på timesbasis, men synes lønnen var veldig lav. Jeg er helsesekretær , men svært få vet nøyaktig hva det innebærer. Sammenlignet med offentlig ansatte helsesekretærer taper de private når.


Hva gjør en helsesekretær. Så mye tjener Fagforbundets medlemmer. Her kan du se hva andre yrkesgrupper tjener , og sammenligne med din . Jeg er legesekretær og nå skal vi ha lønnsforhandlinger. Legene sier vi skal komme med noe konkrete ønsker, så da lurer . Jeg lurer på om noen kan svare meg på hva en legesekretær tjener , enten på.


På sykehus vil en helsesekretær med års ansenietet etter første juli i år få . Helsefagarbeider versus helsesekretær. Hvor mye tjener du (om du vil svare)? Du søker jobber som helsesekretær og får samme lønn som de.


Du tjener mer på å jobbe på sykehus, Jeg har en grunnlønn på ca 360-380kr. Oversikten under viser yrke og forventet årslønn til 1yrker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.