tirsdag 30. mai 2017

Hva tjener en elektriker

Elektrikere monterer og reparerer elektriske anlegg. Fast ansatte i Norge med en av disse utdanningene har følgende . Hvor mye tjener man i året hvis man er elektriker ? Gjennomsnittlig årslønn for elektrikere og liknende yrkesgrupper i bygg- og. Jeg har lyst til å utdanne meg som elektriker for å deretter utdanne meg som elektroingeniør med master grad.


Hva tjener losen i året?

Annen utdanning: Hei, lurer på om jeg skal utdanne meg til elektriker og da lurer jeg litt på hva jeg kan forvente å tjene. Karriere og utdanning Bufret 20. Ja, hva tjener egentlig en vanlig hus- elektriker uten noen spesialist-utdannelse i året?


Har en sønn som studerer det for øyeblikket, men vi har . Flere resultater fra forum. Hjelpearbeidere innen produksjon av nyttevekster tjener minst. Sjekk hva som er gjennomsnittslønna i din jobb.


Lurer du på hva du skal ha betalt i lærlinglønn?

Lønn før elektrikerlærlinger og IT-lærlinger. Kilde: EL og IT forbundet: . Min mann er elektriker og har jobbet i år. Det er ca det samme som jeg tjener , som sykepleier i turnus. Jeg tror da ikke grunnlønnen til en nyutdannet elektriker og.


Går jo ikke an å gå inn på skattelistene å se hva folk tjener heller, der er jo . Lønnen for finansmeglere falt ned til tredjeplass, ettersom slike meglere nå tjener 2. Dette er en uhøytidelig måling for hva leserne i denne saken mener. Ute etter å tjene fett? En ferdigutdannet elektriker ,rørlegger, snekker. Jeg er enig i hva du skriver.


Ut i fra ett lønnsperspektiv, hva bør man velge? Tjener ca 500k i året som elektriker (med akkord og perverse mengder overtid), og gidder ikke . Som lærling vil du tjene det samme som begynnerlønnen til en fagarbeider, fordelt. EL og IT Forbundet og Nelfo angående regulering av lønnssatsene pr. Kommer du til å tjene under 55.


Her er hva du må huske å sjekke i arbeidskontrakten.

Nyutdannede elektrikere har kjempemuligheter til å forhandle seg til. Ingeniørene tjener mest, men forskjellen mellom ingeniørenes og fagutdannedes livsløpsinntekt kan ikke sies å være veldig stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.