onsdag 26. april 2017

Montere skyvedørsgarderobe

Slik monterer du skyvedørsgarderobe selv. MAXBO viser deg i denne filmen hvordan du monterer skyvedørsgarderobe selv. Dersom leveransen omfatter sidevegg(er), start med å montere disse mot bak vegg med .

MAXBO viser deg i denne filmen hvordan du monterer Elfa Skyvedørsgarderobe. Monteringsanvisning for Elfa garderobe produkter. Hver garderobe leveres med en oversiktlig monteringsveiledning, i tillegg kan du laste ned monteringsveildninger i menyen til venstre.


Glideskinne i stål og montering av flexihylle.

Montering: Garderobestang og holder for garderobestang. Dersom din garderobeløsning ikke skal ha sidevegg, kan du hoppe direkte til punkt 14. Mål høyden fra gulv til tak, der hvor si- deveggen skal stå.


Venter på leveranse av vår nye skyvedørsgarderobe fra Langlo. Planen er å montere dette selv ettersom jeg har lest og forstått at det skal være en ganske grei . Skal montere stk skyvedørsgarderober fra Elfa av den typen der man kun skrur fast en bærelist på veggen øverst og bruker hengeskinner . Jeg tilbringer for tiden ganske mye tid på soverommet (nei, ikke med min mann, men med vår mnd gamle sønn.), så jeg har seriøst begynt å . Dette ba vi ometer skyvedørsgarderobe. Da jeg skulle ha en garderobe i tillegg (skyvedører og skap) ble .

Montere Ikea skyvedører uten garderobeskap – slik som andre. Kom tilfeldigvis over dører til en Ikea Pax skyvedørsgarderobe til en god pris . Snekker Jeg har en Elfa skyvedørsgarderobe som jeg ønsker å få montert. Taket må lektes noe ne eventuelt noe opp . En god dag starter med en ryddig garderobe. Og du velger alt sammen selv – størrelsen, fargen og stilen.


Med PAX garderober og KOMPLEMENT innredning . Trenger du hjelp til montering av kjøkken, finner du våre monteringsveiledninger. Montering av Pax skyvedørsgarderobe fra Ikea. Den står flatpakket i kjelleren, så jobben innebærer også å bære den opp i 2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.