torsdag 27. april 2017

Hvordan legge gelenegler

BRUKSANVISNING FOR GELENEGLER. Hold geleen unna varme og sollys. Unngå å få støv i geleen. Støv vil sees som prikker og streker i de ferdige. Se video om hvordan du legger gelnegler.

Hva trenger du til å legge UV-gel og hvordan gjør du det. Når jeg var i Budapest for flere år siden, kjøpte jeg meg ei uv-lampe for å kunne legge negler hjemme. Den ble veldig mye brukt i starten, men . Jeg tar KUN 5KR for å legge et nytt sett, og det er en mye lavere. Jeg vet ganske mye om hvordan det legges da, for jeg har fått det lagt.


Je g har selv prøvd å legge gelenegler men synes det er veldig . Gele negler hjemme:-) innlegg 9. Noen spm ang gele-negler innlegg 31.

Gele eller akryl negler innlegg 10. Flere resultater fra forum. GELÈ-NEGLER: Slik gjør jeg det. Sunny),rh:sunnysunny. Snapshots from my day - Caroline Berg Eriksen,rh:carolinebergeriksen.


Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Husk å legge i forkant av neglen også. Hvis du søler utenfor, bruk en orangepinne og fjern lakken på huden. Herde lakken i UV LED-lampe i 30 . Beautybyliina har laget en flott videotutorial om neglepleie og om hvordan å fikse.


Hvor får man tak i utstyr? Anonymous poster hash: c1a68. Nå har jeg bestilt meg time hos en dame som skal være utrolig flink til å legge på neglebitere (som meg) og som kun tar 4kr for det.


Det er så mange av dere som stadig spør hvor og hvordan jeg ordner. Grunnen til slitasje på neglene. I slike tilfeller er det ikke mulig å legge på nytt lag akryl eller gelé når neglen er for tynn. Gelenegler er et luktfritt system der du lager flotte kunstnegler med mange .

Teknikken for å legge gele og akryl er derfor forskjellige. Det første du vil merke om det er. Gelenegler kan brukes til å forsterke dine egne negler, eller forlenge dem.


Negle Starter Kit - Finn satt for både gele negler og akryl negler her Her vil du finne den perfekte Nail Starter Kit for å komme i gang å lage gele negler eller akryl . Gelish fjernes ved å file . Har ikke peiling, det får du bestemme, kanskje gelenegler ? Ja, men hvordan det, spør jeg intetanende om at svaret skulle være det. Hun begynner og legge gele på, og jeg ser at dette er noe hun har gjort før. Har også videoer på hvordan ta av neglene uten å skade neglene, jeg . Vi har komplette pakker med alt du trenger av utstyr .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.