torsdag 2. mars 2017

Voksenopplæring tømrer

Voksenopplæringen tilbyr videregående opplæring for voksne. Tømrer fagbrev kan du ta via NKI Nettstudier og lese i ditt eget tempo. Eksamen avlegges på nærmeste videregående skole.


Nye gratis kurs for voksne starter i høst. Hordaland fylkeskommune tilbyr gratis.

Jeg har nå blitt usikker på om jeg derimot heller vil tilbake til yrkesfag som kanskje tømrer eller elektriker, som jeg kunne tenke meg. Men jeg orker ikke tanken . Yrkene som frister mest er innenfor trearbei som tømrer og snekker, men rørlegger eller. Og man kan eventuelt gå på voksenopplæring. Men nå begynner jeg og føle meg mye bedre og ville tatt en tømrer.


Byggenæringen trenger dyktige og godt kvalifiserte tømrere. Det er derfor i alles interesse at du som lærling får så god opplæring som det er mulig å gi deg. Karrieresentrene i Vest-Agder tilbyr gratis individuell veiledning, realkompetansevurdering og opplæring for voksne på videregående nivå.

Vi tilbyr gratis videregående utdanning for voksne. Du kan òg få studieveiledning og realkompetansevurdering. Alle tjenester er gratis for deg med voksenrett. Opplæringen skjer ved de videregående skolene eller i regi av et studieforbund. Informasjon om voksenopplæring finner du nå på Østfold fylkeskommunes nye . Hei, har jobba som tømrer i år etter år på videregåande skule.


Må kanskje omskulere meg, men vil gjerne ha fagbrev som tømrer. Hvordan melder eg meg . Har lyst til og bli tømrer. Videregående fag eller yrkesfaglige studieretninger. Dersom du ikke har benyttet deg av retten til videregående skole som . Søkere uten rett til voksenopplæring kan få gjennomført.


Voksne som ønsker tilbud om voksenopplæring skal søke ved. Under forutsetning av nok søkere, gis tilbud om opplæring mot sluttkompetanse i: Kommer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.