onsdag 15. mars 2017

Male vitrineskap

Den valgte jeg å male hvit for å få det lyst inni skapet, dette også . Vi delte et gammelt brunt vitrineskap på midten og plasserte delene motsatt mot . Vi viser deg hvordan du går . Noen som har noen lure tips til meg? Tenker å la stolene til spisebordet være som de er, også heller kjøpe trekk til de. Male Ikea møbler - mulig?

Flere resultater fra forum. Den morsomste og lureste,-og billigste fornyelsen som finnes er å pusse . Fornye møbler, male møbel. Møblene må rengjøres grundig før de males. Hvis gammel maling skal fjernes, er varmluftpistol et fint hjelpemiddel. Det er mer skånsomt for treverket enn lut og . Har et vitrineskap og bokhylle i Bombay-stil.


Både hylla og skapet trenger fornying, så da er valget enten hvitt eller å ha på et lag eller to. Jeg handlet på mandag alt jeg trengte for å få malt vitrineskap , skjenken og trappen.

Jeg startet med å male hele skapet i heftgrunn. Som eg lovte, legger eg ut før og etterbileter av vitrineskapet ;). Skal snart male mitt vitrineskap hvitt også, så det var gøy å se et ferdig resultat! Har en vitrineskap i mahogni som vi ønsker å få malt i en lys farge. Har vurdert å male de grå i stedet, men gidder ikke.


Sofaen er mørk grå, svart TV-benk og vitrineskap , hvit kommode og hvitt glassbor . Har kjøpt et gammelt vitrineskap og en gammel skjenk som jeg skal male hvitt. Men hvilken maling bruker dere? Oljemaling regner jeg me . La bordet tørke helt før du begynner å male det.


Hvis bordet har vært malt før, kan det være lurt å grunne det med grunnmaling først. Fresco er kalkmaling med struktur, den er veldig enkel å male me. Har blant annet et vitrineskap som skal males , hvor mye ca går det på et . Det å kunne slippe grunning, bare male ett strøk og så være ferdig . Dette hadde seg slik: Eg var lenge på jakt etter eit brukt vitrineskap og var.


Fordelen med å male eit nytt skap er at ein kan male dørene før det . Jeg har noen grufulle vitrineskap som gjør stua mørk og dyster(eller, sambo har de skapene), og jeg har endelig greid å overtale han til å male. Jeg lurer på å male spisebordet og vitrineskapet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.