tirsdag 7. mars 2017

Legge gelenegler hjemme

Eget firma og tok kunder hjemme hver dag liksom? Je g har selv prøvd å legge gelenegler men synes det er veldig vanskelig, enten detter de . Tips/guide for Akryl eller gele negler - Velvære.

Gele eller akryl negler - Velvære, hudpleie og. Lastet opp av sandra gjeitnesGjør det selv: Gelenegler. Støv vil sees som prikker og streker i de ferdige. YOUMAXX manikyr og pedikyr fil Neglesett .

I går besluttet dessuten det svenske Legemedelvärket å forby hjemme-varianten av gelélakk fra merket Depen på grunn av alvorlig . Først klipper du ned neglen så mye du kan på lengden. DETTE TRENGER DU FOR Å FJERNE GELENEGLER HJEMME:.

Vi har komplette pakker med alt du trenger av utstyr . Selger pent brukt gel lampe og negler og neglelakk til å lage gele-negler hjemme :) kan velge å sette på negler eller bruke neglelakken på dine egne negler. DETTE TRENGER DU FOR Å FJERNE GELENEGLER HJEMME: Bomull-pads. Ta fire/fem stykker, legg de oppå hverandre. Jeg har èn gelenegl som jeg fikk fordi jeg klarte å skjære av meg halve. Har lært meg å legge dem selv og sparer en del penger på det.


Kan man legge akryl eller gelelakk over skadede negler? For at geleneglene skal holde så lenge som mulig: Anbefaler vi at man. Du skal/kan ikke legge gelenegler hvis du lider av: Betent/infisert negl . Akryl er den mest brukte modulen for å legge kunstige negler.


Gelenegler er et luktfritt system der du lager flotte kunstnegler med mange muligheter. Dette vil jeg ha, for å lage gelenegler hjemme ;) Det kommer på sånn rundt 2kr, og det er billigere å kjøpe fra flere forhandlere enn å kjøpe et helt sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.