torsdag 2. februar 2017

Soft mint jotun

Jeanett Helleland Dagsland til Jotun LADY. Må si jeg synes det er litt merkelig at koden ikke står som . Idag har vi vært på en liten interiør og inspirasjons tur. Med ikke mange ukene igjen må alt være klart så vi får hjemmet vårt . Rolig, svak grålig hvittone.


Soft mint jotun

En mil frisk mintaktige farge. Noen av produktene fra Jotun som vi skal bruke vil være sponset. Har du förresten hört talas om Jotun Kulörtrygghet?


Lisbeth Larsen, fargesjef og trendansvarlig i Jotun , ser trendene lenge før de fleste. Taburetten er malt i samme farge, men med Supreme Finish fra Jotun. Nelia har mye mintgrønt interiør på sitt rom fra før av, så jeg ønsker å tapetsere en. Jeg fikk snike til meg noen . Med andre ord – jeg klarer.


Soft mint jotun

Washed linen og frostrøyk fra Jotun er veldig fine:) Karianne. Tapetsert med Jotun Slett Vegg, lim Jotun Tapetlim Standard. Believe it or not, painting your house yourself is actually quite do-able! This video will show you how easy. Soft Mint er også en utrolig fin farge.


Har du et gammelt bord med mye sjarm, men med feil farge? Derfor velger jeg den som min favoritt. Ertris - min favorittfarge fra Jotun LADY. Vakker inntil den mørkere 71Minty Breeze. Se fargene til temaet Everyday Balance fra Jotuns Lady Balance fargekart.


Soft mint jotun

Det er tidens gjenbrukstrender som har inspirert Jotun når de nå lanserer. Personlig synes jeg fargen linblå er utrooolig fin:) linblå fra jotun. Har en prøvelapp med Soft mint her også, haha ;-) Veldig fin, men den ble . Fargen heter Jade og er utgått fra fargesortimentet til Jotun , men kan forsatt brekkes opp.


Jade er en blanding mellom soft mint og minty breeze.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.