tirsdag 13. desember 2016

Garasje forum

Her er et bilde av min garasje (tatt for ca år siden) Den er på 35m2. Eventuelt bruke den linken på photobucket som heter forum-link eller . Har sett en del garasje prosjekt her på forumet. Så tenkte jeg kunne dele min garasje Slik såg det ut da vi flytta inn i huset i 200 enkel port . Oppvarming av garasje - anbefaling - Tekniskinnlegg10. Varme opp garasje - Annet BMW og motorpratinnlegg8.


I garasjen gjør det selv (Do it yourself)BufretLignende9.

Jeg har i senere tid vært travelt opptatt med å bygge min egen garasje og verksted etter mage år med leie og diverse lokaler. Oppdretter en tråd for innredning til Garasje: Alt innen emne kan postes her, bilder, forslag, ideer osv. Garasjen er viktig, så viktig at jeg kjøpte huset mitt egentlig på grunn av garasjen. Lov å bygge garasje på tomt i LNF-område?


Media: noen her som har parkett i garasjen? Her om dagen kom jeg borti veggen når jeg skulle kjøre inn så ble riper i bilen. Kan en bruke vanlige veggbokser i garasje? Boksene skal kun brukse som koblingspunkt hvor det skal gå PR ut.


Det skal ikke monteres utstyr over boksene, . Jeg tenkte kanskje det kunne vært moro å sett hvor folk her inne bruker mye av tiden sin? Får selv snart ny garasje å flytte inn i, . En garasje skal oppføres 30m fra hovedhus, og skal forsynes fra hovedhus. Garasjen får støpt såle direkte på byggegrunn (grus) dvs. Har lagt meter 4Gtil underfordelingsskap i garasjen (IT nett. Egen kråkefot-jording til garasje).


Vi vurderer å legge PN i korrugertrør frå sikringsskap til garasje som er fritt stående. Men vi lurer på om vi berører FEL §§1og NEK 818. Jeg lurer på om det er noen som vet om noen matvarer som kan lagres i en garasje. Det vil si den må kunne lagres hvor temperaturene går fra . I forbindelse med det har jeg kjøpt meg en 2-veis innfelt stikkontakt og gravd en ledning i rør i bakken fra huset mitt og ned til garasjen.


Annonseringer: Svar: Visninger: Siste innlegg. Som skrevet om i gamle forum ble det ikke salg av K-19men derimot kjøpt nytt hus med større garasje så jeg også får plass til en mk2 . Her kan du lage garasjen din eller se på andre H4K medlemmer. Da er det på tide å presentere både bilen og meg selv.


Jeg er bosatt midt i landet, like sør for Trondheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.