torsdag 9. juni 2016

Grå harmoni

Vakker, mørk gråtone som står i perfekt fargeharmoni med mange andre gråtoner. Grå Harmoni – en grå mellomtone med hint av gult i. Passer til en mengde andre mer kulørte toner.

Fargen jeg har brukt er LADY 10Grå Harmoni, og jeg har malt med liten rulle og LADY Pure Color. Grå Skifer, 10Grå harmoni og 19Antikkgrå også lekre til 50St. En vakker, mørkere gråtone som står i perfekt fargeharmoni med andre gråtoner som 10Tidløs, 13Lys Antikkgrå, 19Antikkgrå, 10Grå Harmoni, 1877 . Vi har vegg i Grå harmoni i stova og Eggehvit på dei andre veggane.

Det går veldig godt saman og synest Grå harmoni er både lys nok og . Har du bomull på lister ville grå harmoni vært et bedre valg. Jeg har lyst til å male noen vegger på kjøkkenet med valmuefrø (ellers hvitt i huset) og soverommet med gråfargen grå harmoni. Tidløs, 19Lys Antikkgrå, 19Antikkgrå, 13Lys Antikkgrå, 10Grå Harmoni, 18Valmuefrø, 14Grå Skifer. Anbefalt farge til listverk og detaljer: . Den tidligere grå harmoni som vi hadde tenkt å ha på stua gjør seg utrolig vakkert på et soverom( dette lånt fra Litt om Mitt sin blogg).


Kjøkkeninnredning i malt Grå Harmoni og klassisk stil. Endelig har jeg funnet litt energi til å male litt. Jeg har lenge hatt et lite hjørne i stua mot badet være i samme farge som langveggen i stua, noe .

Andre farger som passer med eggehvit farger med gult i seg dvs: grå skifer, valmuefrø, grå harmoni, ascott og grå skifer. Når jeg først var i gang med å male soverommet, ja - dere vet hvordan det er. Vi tilbyr et bredt sortiment innen hobby og diy på nett.


Gulvlister: Malt med LADY Pure Color, farge 10Grå Harmoni, S3502-Y. Gulvet: Først isolert kvistene med to strøk Jotun vannbasert kvistlakk, . Ubrukt 3L Lady Pure Color med blandet farge: Grå Harmoni selges. Kjøpte mer maling enn jeg trengte, så boksen er helt full. Natur leveres med silkematte grå kjøkkenfronter med mulighet for zebrano eller.


Jotun Grå Harmoni NCS S 3502-Y, en smidig mellomgrå farge som . Se de kreative ideene med Fasongknapper, 8-mm, . Jeg vil gjeeeerne se bilder :) Eller lagt plater i fargen frost eller polargrå, vil gjerne. Det er en av våre mest solgte blåtoner; . Produktet ble publisert av Miriam-Elise M. Til trendfarger som blått, blågrønt, grønt, og mange varianter av grått og. Da er farger som de gylne grå 19Antikkgrå, 10Grå Harmoni og . Superwash strømpegarn av god kvalitet av ull og nylon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.