mandag 23. mai 2016

Lage utebod

TRINN: Lag en bod til alt! Mangler du plass til ve sykler, hageredskaper eller noe helt annet? Her har du en bod som er MEGET fleksibel. En redskapsbod er din beste venn når du vil holde orden på hageredskap og verktøy. Se hvordan du bygger en liten bod.


Hvordan bygge ute- bod.

Skal du bygge en bod , et lekehus eller lignende, trenger du et plant underlag. Da unngår du fuktskader. Når du planlegger å bygge utebod , så tenk på hvordan bygget kan passe sammen med omgivelsene. Dette gjelder både eksisterende bygning(er) og tomtens . En utebod er perfekt for å lagre redskaper og sportsutstyr. Lag deretter et fundament av Leca eller store betongheller og eventuelt et bjelkelag, før du . MAXBO har et stort utvalg av redskapsboder og uteboder.


Har du bestemt deg for å kjøpe en utebod til hagen?

Les også: Slik lager du et solid fundament . Vi anbefaler at det for alle boder lages en grunnramme av trykkimpregnerte materialer i tillegg til . Det enkleste å montere er en bod som består av ferdige elementer. Jeg tenkte jeg skulle bygge meg en redskapsbod. Den kan ikke være bredere enn kanksje meter. Lengde kan være fra 3-meter. Eller er det bedre å lage ringmur også bruke 2xoppå der(liggende)?


Dette skal bli en bod som i senere tid kanskje blir isolert, så hva . Me ser litt etter redskapsbod til å ha i hagen, men eg synst dei ferdigpakkene er litt dyre. Finner heller ikkje dei måla eg kunne tenkt meg. Lurte på å sette opp en bod , lignende den du ser under. Finn ut hvor stor boden skal være, og lag en grov tegning. Bygge utebod Diskusjon.


Få bedre oppbevaring med en smart bod. Med et utekjøkken kan du både. Her finner du informasjon om grillhytte,anneks, bod og uthus. Kataloger for anneks, bod og grillhytte.

Hjelp oss å lage en best mulig boligoversikt på nett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.