tirsdag 12. april 2016

Lysgårdsbakken trapper

Siden for oss som går trappene i Lysgårdsbakken og ønsker å ha en tilhørighet med andre. Dagmar Hovde(65) fra Lillehammer trimmer ved å gå i trappene i Lysgårdsbakkene. Gå de 9trappene i Lysgårdsbakken – Den Olympiske hoppbakken fra 19er et av Lillehammers fineste utsiktspunkt.

Lysgårdsbakkene Hoppanlegg ble bygd for OL på Lillehammer i 199 og har blitt selve kjenne tegnet på Lillehammer. Her blir det mulig å sette bakkerekord motsatt vei, mens vi trapper. Lysgårdsbakkene, 9trappetrinn rett opp.


Omkring 2sprekinger deltok i trappeløpene under Ungdoms-OLs aktivitetsdag i Lysgårdsbakkene søndag.

På grunn av planlagt vedlikeholdsarbeid på betongkonstruksjonen i tilløpet på den store hoppbakken, . Det blir konkurranseklasse med 1plasser, men det blir egen . Lysgårdsbakkene hoppanlegg er et skihoppanlegg på Lillehammer i Oppland. Bakkene ligger ved Kanthaugen ovenfor Stampesletta på Lillehammer, og ble .

Lysgårdsbakkene Hoppanlegg fra OL på Lillehammer i 19er et landemerke på Lillehammer. Fra Hopptårnet har du fantastisk utsikt over byen og Mjøsa. Lysgårdsbakkene Hoppanlegg er selve landemerket for Lillehammer. Lysgårdsbakkene Hoppanlegg: 9trappetrinn til toppen - Se 1reiseanmeldelser, 1objektive bilder og gode tilbud på Lillehammer, . Liv og jeg gikk alle trappene opp (nesten 1000) til toppen. Det er konkurranseklasse med 1plasser og åpen trimklasse for de som . Norsk Folkehjelp Region Øst på tjenesten `Vi trapper opp til OL`.


Aktivitetsdag ved Lysgårdsbakkene på Lillehammer. Spørsmål: Jeg går i min, løper min, går opp alle trappene i lysgårdsbakken og ned igjen (ca min) så løper jeg min (hjem). Trapper med trinn i henholdsvis gitter og strekkmetall.


Ikke hvilken som helst trapp, en ganske lang en. Lysgårdsbakken er jo noe litt annet enn trappa mellom Myrerjordet og Lachmannsvei, det er .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.