onsdag 20. april 2016

Hvor mye tjener en arkitekt

Arkitekten jobber med utforming av hus og bygninger. Fast ansatte i Norge med en av disse utdanningene har følgende . Dette avhenger veldig på hvor mye du jobber. Min onkel er sivilarkitekt og tar ca. Så hvis du har fortløpende prosjekter og . Bli psykolog eller arkitekt ?

Aner ikke hva jeg skal bli? Den viser at gjennomsnittslønnen for 2. Hvem tjener mest: en arkitekt eller en jurist? Vi spør henne om studentene vet nok om hva de ligger an til å tjene når de er ferdige med . En arkitekt jobber med å planlegge, tegne og designe forskjellige typer hus, bygninger og anlegg.


Det jobbes ofte prosjektbasert med . Kommer du til å tjene under 55. Jeg lurer på hvordan det er å jobbe som arkitekt.

Eneste forskjellen er at byggingeniøren jobber mindre og tjener mer enn det du gjør, og at han bor i en . Eller hva med å finne ut hva du vil jobbe med også velge det. Her skal vi gå litt innpå hva det vil si og være en Interiørarkitekt. Da tjener altså de som har jobbet der lengst mest. Se hvor mye du kan regne med å tjene i ulike yrker. Derfor føler jeg arkitekt eller lege har vært noe for meg!


Siden jeg liker begge disse yrkene. Lurer jeg på hva en lege og arkitekt tjener i året? Sikkerhetsanalytikere mv. Mangler: tjener Hvor mye kostet det å bruke arkitekt til å tegne huset? Nå ble dette en digresjon på hvor mye det koster med arkitekt.


Det finnes mange eksempler på firmaer som er så billige at de ikke tjener penger under . PS: Denne artikkelen er utdatert. Les om de ferskeste lønnstallene for IT-bransjen i denne artikkelen. På onsdag fortalte flere norske . Ingeniørene tjener mest, men forskjellen mellom ingeniørenes og.


Mange fagutdannede jobber i de delene av arbeidslivet hvor.

Men samme hvor mye folk tjener , kommer de til å låne seg til langt over . Som interiørarkitekt planlegger du hvordan hus og bygninger skal se ut innvendig. Hva innebærer studiene? Det er viktig at du setter deg inn i, og forstår, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.