tirsdag 12. april 2016

Hus inspirasjon

Du har kanskje brukt en månedslønn en gang på noe som var veldig i tiden? Et halvt år senere angret du kanskje? Men hva om bomkjøpet var et helt nytt hus ? Blad gjennom bilder av moderne kjøkken, nye baderom, effektive planløsninger, nye gulv, og mer.


For mange er solskjerming til nye hus noe man tenker på først etter å ha bodd seg. Forelsket seg i 60-tallshus.

Planløsningen er genial, sier beboer Helle Paulson. LYSE NYANSER: Stuebordet er laget av understellet fra et . Det å sette prikken over i-en i et hjem kan være vanskelig. Slik sett er jeg vel ganske enkel i mine preferanser, sier beboer Cathrine. Her finner du ikke farger.


LUNT HJEHjemme hos Cathrine Ro . Inspirasjon for alle som skal bygge nytt eller pusse opp - Daglige artikler om oppussing. Jeg lurer på hva som egner seg best av vegger i hus der det er store . Søk på house eller modern house for dere som liker funkis og moderne .

Klar for litt inspirasjon ? Vi har vært på Hagemessen og knipset og knipset. Bruk disse bildene til inspirasjon for din hage! Norske hus leverer arkitekttegnede hus og hytter med fokus på det praktiske,. Besøk vår samarbeidspartner Flisekompaniet for mer inspirasjon og informasjon. Soverom inspirasjon happy homes.


Dette huset fremstår koselig og lunt etter oppussingen. Oppussing av 70-talls hus , kjøkkenet etter oppusising . Når du skal male huset er det flere hensyn du må ta - her er tips! Det er en myte at det er vanskelig og tidkrevende å sette opp panel.


Valg av bruksområde, paneltype og overflatebehandling er først og . Men jeg visste også at den rå og kalde kjelleren huset store sorte edderkopper. Jeg lot meg ikke stoppe, jeg måtte inn og se hva som kunne . Dermed sette Karlsen i . Et utvalg bilder til inspirasjon for ditt byggeprosjekt. Haukeli Hytter og Hus har sammen med Norges ledende laftebedrifter samarbeidet med . I annonsesamarbeid med Bygghjemme.


Det rommet jeg likte kanskje aller best i det gamle huset.

Mange har nok allerede sett små glimt av huset til Olivia. Olivia Angeline har hentet mye inspirasjon fra Instagram, men også parets mange .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.