tirsdag 29. mars 2016

Bygg og anleggsteknikk lønn

Det kommer gjerne litt an på hvor i landet du er. Er år og planlegger å gå på Bygg- Og Anleggsteknikk for å bli tømrer. Men jeg lurer på hvor mye det er mulig å få i lønn hvis jeg hadde .

Tabellen viser gjennomsnittslønn uavhengig av ansiennitet og alder. Som byggingeniør planlegger og prosjekterer nye bygg og anlegg, samt forvalter,. Gjennomsnittlig månedslønn per heltidsekvivalent, etter kjønn og arbeidstid per 1.

PLANERER: Elev Sturla Hinberg Olsen (16) på Solør videregående skoles linje for bygg og anleggsteknikk liker seg bak spakene på . Du som velger bygg- og anleggsteknikk, bør ha praktisk sans, være nøyaktig og ha godt håndlag. Du bør være selvstendig, men også kunne arbeide i team, . Bygg- og anleggsteknikk, yrkes- og studiekompetanse, 4-årig (YSK). Etter to år tegner du lærlingkontrakt og får lærlinglønn de siste to årene.


Kan jeg bli Tunnelarbeider, hvis jeg går bygg og anleggsteknikk?

Jeg fikk lønn under læretida, og kunne jobbe nær hjemstedet mitt. Vi er mye ute, noe som passer meg veldig bra. Du lærer produksjon og oppføring av nye bygninger og anlegg ombygging og vedlikehold av bygninger og anlegg om tekniske installasjoner om kvalitet og. Her er eksempel på prosentskala innen bygg og anlegg.


Opplæringskontor for Bygg- og Anleggsteknikk. Størst behov er det for yrkesfaglærere innenfor bygg- og anleggsteknikk, elektrofag og teknikk- og industriell . Læreplan i felles programfag i Vgbygg- og anleggsteknikk. Brønnteknikk Vg2Brønnteknikk Vg2Beta; Bygg- og anleggsteknikk Vg1Bygg- og anleggsteknikk Vg1Beta. Strukturen på yrkesfagutdanning i dag er år skole og 2-år i bedrift som lærling.


Hos oss får lønn i henhold til tariffavtalene for de enkelte fag og støtte til førerkort. Det er mulig å få læreplass uten å ha fullført VGbygg- og anleggsteknikk og . VGBygg- og anleggsteknikk -VGkurs + år som lærling i en bedrift. Som lærling i to år får lærlingen en samlet lønn som tilsvarer en årslønn for en . På Os vidaregåande har me tre klassar på VgBygg- og anleggsteknikk.


Læretida varer i år og du vil få lønn av arbeidsgivar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.