mandag 14. desember 2015

Epoxy gulv stue

Sømløse gulv i hjemmet. Epoxy og Polyuratan egner seg meget godt til de . Slitesterke gulv med epoksy. Trendy epoksygulv er perfekt i garasjer - men kanskje også i stuen ? På høg tid at eg skriv eit innlegg om vårt epoxy gulv da eg får nesten daglig.

Kan ein legga epoxy sjølv: Nei det vil eg sterkt fraråda, med leigte inn EBB. Vi skal ha epoxy på stue og kjøkken i vårt nye hus, dette er i andre . Vi har lagt Epoxy Gulv på bad i år og kan anbefale dette på det sterkeste. Kan legges på alle typer vegger og over fliser.


Det er slitesterkt, lett å vaske og egnet i både kjøkken, verksted og stue. Her ser du hvordan det brukes. Stadig flere boligeiere velger å legge Epoxy på gulvene , og.


Gulv ,Maler Ønsker epoxygulv i privatbolig.

Ca 60m( stue , kjøkken). Er det mulig med varmekabler under? Jeg skal legge nytt gulv , og har hørt at epoxybelegg gir en helt blank og fin overflate. Men hva er egentlig epoxygulv ? Og er det egnet til private . Norsk Epoxy er totalentreprenør på gulv med over års erfaring og bred. Har selv epoxy i stua og vær ops på at solen gulner gulvet det er ikke til å . Gulvepoxy er i bunn og grunn tokomponent maling evt med.


Professional Epoxy Gulv er en 2-komponent vannbasert Epoxy gulvmaling beregnet for betonggulv , men kan også brukes på gulv av tre eller sponplater. I private hjem blir nå epoxy gulvbelegg mer og mer populært. Spesielt ba gang, stue og kjøkken. Hvilket rom er det som skal få et nytt gulv ? Et mellomstort kjøkken? Hei, Pristilbud 1) Jeg ønsker legge epoxy gulv i gang (legge rett på skifer fliser) og i stue.


På stuen er det i dag tregulv , så her må betong legges . Da vi er ved at renovere vores hus.

Epoxy brukes mest i områder med tung trafikk, men kan med hell også brukes i hjemmet. Har jeg søgt lidt ang gulve i huset. Jeg kunne godt tænke mig epoxy i hele stue etagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.