tirsdag 6. oktober 2015

Krom lakkering

Norsk Billakkerer Assistanse er Sør-Norges første leverandør av lakkering i. Denne effekten kan lakkeres i vanlig krom, gull og bronse samt mange andre . Påfør på kryss og tvers 1-lag chrome effektspray til ønsket effekt er oppnådd.

Lakken er støvfri etter minutter, klebefri etter 30-minutter og gjennomherdet . Posted on 20/03/20under Billakkering, Interiør, Krom, Lakkering, Mikrolakk,. Har du noe i plast, metall eller tre er det ingen problemer å legge krom på dette. Dette får en sinnsyk overflate, og kan tintes med ønsket farge for å lage gull, kobber, sotet chrome og mye mye mer om man .

Maston Chrome spray er en helblank dekorlakk for innendørs bruk. Den gir en blank og effektfull overflate, tørker raskt og dekker bra. Bruk klebeduk rett før grunning/lakkering, den tar støv og dritt som ellers ligger seg i. Bruk plastprimer istedet om du skal lakkere på krom. Riisern: Hvordan burde jeg behandle krom som skal lakkeres? Dette gjelder dørhåndtak, motor og bagasjeromshåndtak, lykteringer og . Hei igjen, spørsmålet er lakering av krom, hva må gjøres i forkant, må det brukes en slags heftelakk, noen som har erfaring, jeg skal lakkere . Lakkering av felger - Annet BMW og motorpratinnlegg7.


Hvordan lakkere chromefelger - Tekniskinnlegg24. Post: Kufangeren på min bil er i krom utførelse. Hvordan må jeg behandle krommen for å få best . Men når de får igang dette tilbudet er det snakk om å lakkert krom finish til nesten samme pris som lakkering av metalic\perlemor etc med . Er ute etter krom lakk til bruk i refektorer. Ser det er litt av hvert som kalles krom, og er derfor litt usikker på hva jeg ender opp med hvis jeg . Lakkering av krom - posted in Karosseri, lakk og bilpleie: Noen som vet hvordan jeg får lakkert kromlister slik at lakken ikke faller av med en . Har tenkt å bruke denne lakken på et par dashbord-deler.


Jeg har også testet ut denne nå, og kan si at denne lakken alene . Lakkering av krom-plast: 1: Vask delen godt med såpe og vann og tørk delen. Jeg har tenkt å begynne med Chrome lakk, men pr dags dato vet jeg bare om R-CHROME i førde i sogn og fjordane som driver med dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.