onsdag 7. oktober 2015

Hvor mye tjener barnehageassistent

Som barnehageassistent hjelper du til med de daglige aktivitetene og gjøremålene i en. Hva er lønnen som assistent i barnehage? Tjener jo mye bedre i butikk, for eksempel. Hva tjener assistenter i barnehage?


Hvor mye tjener dere som barnehageassistent. Hvordan er lønna til de som jobber i barnehage?

Babyverden Forum forum. Assistentlønn i privat barnehage 18. Lønn som barnehageassistent 2. Flere resultater fra forum.


Har jobbet i barnehage for en del år siden, og lurer på å begynne igjen? Timelønn som barnehageassistent ? Lurer på om det er noen her inne som vet hva en fersk assistent i barnehage tjener ? Jeg lurer derfor på hva som er vanlig timelønn for en slik jobb? Lurte på hvor mye man tjener som barnehageassistent uten noe ansienitet og utdanning jeg?

Hvilke personlige egenskaper bør du ha for å jobbe som barnehageassistent ? Hva heter utdanningen som passer til yrket barnehageassistent ? Det er nok mange som tjener mindre enn dette, for eksempel er bare av butikkansatte organisert. Hva om vår år gamle hjelpearbeider i en frisørsalong skulle . Derfor vet jeg også at dere tjener mindre enn dere fortjener. Barnehageassistent i privat barnehage, 242. Ut ifra hva du skriver tror jeg ikke du skal være så bekymret.


Jeg er så dritt lei av jobben jeg har nå og kunne tenkt meg og gjøre noe helt annet. Du kan lese om gjennomsnittslønn for barnehageassistenter på lenken over, men hva du eventuelt vil få i lønn er en avtale mellom deg og din sjef, og varierer. Noen som vet hva en barnehageassistent tjener i året? Tenker da på lønnsavtalen til PBL A Skal begynne å jobbe igjen til høsten men har . Fagforbundet er ditt forbund som barnehageassistent.


Størrelsen på lønnstillegget finner du i vedlegget (PDF). Jobber du som barnehageassistent er forventet gjennomsnittslønn 288. DinePenger) Publisert: 14:50 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.